ابراز نگرانی معاون بایدن برای مردم غزه !


ابراز نگرانی معاون بایدن برای مردم غزه !

نفر دوم دولت آمریکا با حمایت از سیاست‌های دولت جو بایدن درباره جنگ اسرائیل علیه غزه مدعی شد که واشنگتن نگران وضعیت غیرنظامیان فلسطینی است.

ابراز نگرانی معاون بایدن برای مردم غزه !

به گزارش راهبرد معاصر، «کامالا هریس» معاون رئیس‌جمهور آمریکا در اظهاراتی ضمن حمایت از مواضع دولت بایدن در جریان جنگ غزه ادعا کرد که نگران شمار بالای جان‌باختگان فلسطینی در این جنگ است.

به گزارش «هیل» ادعاهای هریس در حالی مطرح شد که وی در بخشی از صحبت‌هایش هم عنوان کرد به رژیم صهیونیستی حق می‌دهد از خود در برابر حماس دفاع کند. او گفت: « اینکه اسرائیل حق دارد بدون هیچ گونه سوال و جوابی همواره از خود دفاع کند، موضع همیشگی ما بوده است».

موضع‌گیری‌های هریس در جریان مصاحبه با خبرگزاری «ام‌اس‌ان‌ بی‌سی» مطرح شد. او ضمن حمایت از حقوق رژیم صهیونیستی عنوان کرد نحوه اقدامات این رژیم برای دفاع از حق خود بسیار مهم است. وی مدعی شد: «همانطور که قبل‌تر هم گفته بودم، بر این باورم که فلسطینی‌های بی‌گناه زیادی در غزه کشته شده‌اند و دیدگاه ما در مورد این جنگ کاملا روشن است».

صحبت‌های هریس چند روز پس از آن بیان می‌شود که مقامات ارشد ایالات متحده ادعا کرده‌اند با مقامات رژیم صهیونیستی در مورد راه‌های کاهش شدت جنگ گفتگو کرده‌اند.

این در حالی است که ارتش رژیم صهیونیستی در روزهای گذشته به عملیات زمینی خود ادامه داده و به یکی دیگر از بیمارستان‌های فعال در شمال غزه یورش برده و حملات هوایی در جنوب نوار غزه را تشدید کرده است.

پیشتر هم هریس عنوان کرد در دبی با چند تن از رهبران کشورهای دیگر در مورد تعهد ایالات متحده به «راه‌کار دو دولتی» در برای اسرائیل و فلسطین صحبت کرده است.

هریس همچنین مدعی شده است که آمریکا تمام تلاش خود را به کار می برد تا نوار غزه بار دیگر به دست رژیم صهیونیستی اشغال و میلیون‌ها فلسطینی آواره نشوند.

هریس چندی قبل هم اعلام کرده بود که معتقد است رژیم صهیونیستی بیش از حد غیرنظامیان فلسطینی را کشته است اما با این حال او و دولت بایدن اقدامی برای جلوگیری از تداوم سیاست‌های حمایتی واشنگتن از تل‌آویو برای توقف حملات نظامی یه غزه انجام ندادند./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022