آنچلوتی: سوپر لیگ برای همه مثبت است


آنچلوتی: سوپر لیگ برای همه مثبت است

سرمربی رئال مادرید با وجود مخالفت‌‎های فراوان با برگزاری سوپر لیگ، برگزاری این رقابت‌ها را مثبت عنوان کرد.

آنچلوتی: سوپر لیگ برای همه مثبت است

به گزارش راهبرد معاصر؛ رای دادگاه عالی اروپا در غیرقانونی بودن فشار یوفا و فیفا به باشگاه‌ها جهت شرکت در سوپرلیگ اروپا، بار دیگر ایده برگزاری این مسابقات را روی میز قرار داده است.

در این بین باشگاه رئال مادرید به عنوان سردمدار اصلی برگزاری سوپرلیگ قرار دارد و پس از صحبت‌های دیروز فلورنتینو پرس در حمایت از سوپرلیگ، سرمربی رئال هم از برگزاری این رقابت‌ها دفاع کرد.

کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال پس از پیروزی جمعه‌شب این تیم برابر آلاوس و صعود به صدر جدول لالیگا، حکم دادگاه در مورد سوپرلیگ اروپا را برای همه مثبت خواند.

آنچلوتی حمایت خود را از این تصمیم ابراز و تاکید کرد که معتقد است پایان دادن به «انحصار» در ورزش مهم است. وی گفت: فکر می‌کنم تصمیم مهمی برای همه باشگاه‌ها بود. برگزاری سوپرلیگ با توجه به اینکه انحصار در آن وجود ندارد، مثبت خواهد بود.

آنچلوتی در پاسخ به سوالی درباره نظرش در مورد فرمت سوپرلیگ، تصریح کرد: باید به فرمت نگاه کنم اما این تصمیم همانطور که گفتم برگزاری این رقابت‌ها برای فوتبال بسیار خوب خواهد بود.

سرمربی رئال همچنین درباره پیروزی برابر آلاوس به رغم ده نفره شدن رئال هم یادآور شد: همه فکر می‌کردند که روز باخت ماست چون فقط ۱۰ بازیکن داشتیم اما این تیم ما سطح انرژی باورنکردنی دارد./ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!