ایلان ماسک به خاک سیاه نشست/ توییتر با بزرگترین قطعی تاریخ خود روبه‌رو شد!


ایلان ماسک به خاک سیاه نشست/ توییتر با بزرگترین قطعی تاریخ خود روبه‌رو شد!

یک قطعی بزرگ در X باعث هجوم کاربران این پلتفرم به تردز زاکربرگ شد.

تینا مزدکی_بر اساس گزارش بلومبرگ، بیش از 90000 کاربر در X (توییتر سابق) در صبح پنجشنبه با قطعی مواجه شدند که شدیدترین قطعی این پلتفرم از زمان تصاحب این پلتفرم توسط ایلان ماسک در اکتبر 2022 است. داده‌های Google Trends نشان می‌دهد که بسیاری از کاربران در حین قطع شدن به سمت تردز مارک زاکربرگ هجوم آورده‌اند.

بیشتر بخوانید:

کاربران X با گزارش‌های پراکنده در طول شب، قطعی پلت‌فرم در Downdetector را بین ساعت‌های 12 صبح تا 3 بامداد به وقت شرقی روز پنجشنبه گزارش کردند. تقریباً 70٪ از قطعی‌ها از سوی کاربران برنامه X رخ داده است که بر کاربران در سراسر جهان تأثیر می‌گذارد. در همان ساعات، جستجوهای گوگل برای تردز در ایالات متحده به اوج خود رسید و به بالاترین میزان علاقه خود در هفته رسید. Threads همچنان در برابر X خسته کننده است، اما برنامه متا به طور مداوم کاربران را به عنوان یک جایگزین پایدار جذب کرده است.

ایلان ماسک به خاک سیاه نشست/ توییتر با بزرگترین قطعی تاریخ خود روبه‌رو شد!

X در ماه‌های اخیر مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید را اضافه کرده است، از جمله آگهی‌های شغلی و ربات چت هوش مصنوعی Grok. علیرغم نوآوری ها، این پلتفرم همچنان کاربران را به تردز هدایت می‌کند به طوری که تنها در سه ماه تعداد کابران تردز به 100 میلیون کاربر ماهانه نزدیک شده است. به گفته TechCrunch، X این روزها با کاهش قابل توجهی از کارکنان تقریباً 2000 نفر کار می‌کند که از بیش از 7000 نفر قبل از تصاحب ماسک کاهش یافته است.

دلیل قطعی در حال حاضر مشخص نیست. X در اوایل این هفته در 18 دسامبر یک به‌روزرسانی، نسخه 10.21 را دریافت کرد که ادعا می‌کرد بهبودهایی انجام داده و باگ‌ها را برطرف کرده است. با این حال مشخص نیست که آیا این به‌روزرسانی با قطعی‌ها مرتبط هستند یا خیر. اخبار مربوط به خاموشی، تحت #TwitterDown، در X ترند بود و نشان می‌داد که چگونه نام جدیدی که ایلان ماسک انتخاب کرده است، برای پلتفرم ناموفق بوده است. با وجود شوخی‌های کریس باک، مدیر اجرایی که گفته بود ممکن است 9 ماه آینده رونق جمعیتی داشته باشد، X هنوز در مورد این قطعی اظهار نظر نکرده است.

منبع: gizmodo

بیشتر بخوانید:

227323

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1851498

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی