حضور مدیرعامل بیمه کوثر در استان همدان


دکتر آقادادی به همراه گروهی از معاونین و مدیران ستادی به منظور شرکت در نشست هایی با همکاران، نمایندگان و شبکه فروش در سرپرستی بیمه کوثر استان همدان حضور یافت. مدیریت و همکاران سرپرستی در این نشست ها گزارشی از عملکرد سرپرستی در 9 ماهه سال 1402 و...

حضور مدیرعامل بیمه کوثر در استان همدان

دکتر آقادادی به همراه گروهی از معاونین و مدیران ستادی به منظور شرکت در نشست هایی با همکاران، نمایندگان و شبکه فروش در سرپرستی بیمه کوثر استان همدان حضور یافت.

مدیریت و همکاران سرپرستی در این نشست ها گزارشی از عملکرد سرپرستی در 9 ماهه سال 1402 و برنامه های مدنظر برای 3 ماهه پایانی سال ارائه دادند.

مدیرعامل شرکت ضمن بیان نکاتی در خصوص گزارش ارائه شده به ثبت رکورد جدید فروش بیمه کوثر معادل 84 هزار و 925 میلیارد ریال در 8 ماهه نخست سال 1402 که بیشتر از کل سال 1401 است اشاره داشته و بیان نمود این فروش مناسب با تلاش مضاعف همکاران، شبکه فروش، اتخاذ ترکیب مناسب فروش و مدیریت ریسک محقق گردیده است.

دکتر آقادادی با اشاره به بهره مندی بیمه کوثر از سرمایه های انسانی متعهد و متخصص و شبکه فروش منسجم بر اهمیت کار تیمی کارکنان و انسجام شبکه فروش در رشد و بالندگی شرکت تاکید کرد و بیان نمود عملکرد و دستاوردهای ارزشمند بیمه کوثر با کار جهادی و اتحاد و همدلی تک تک اعضای تیم همکاران و شبکه‌ی فروش حاصل گردیده و این عزیزان می بایست در هر سنگر و نقشی که مسئولیت می پذیرند فرصت خدمت را غنیمت شمرده و به اولویت نخست بیمه کوثر که تکریم و احترام مشتریان است جامه عمل بپوشانند.

ایشان در پایان این نشست ها از زحمات همکاران قدردانی نموده و در جریان نظرات، پیشنهادات و دغدغه های آنان قرار گرفت.

باران ایرمان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زایمانی که بین 4.5 میلیون وضع حمل یک بار اتفاق می افتد !