ایکس در دادگاه محکوم شد


ایکس در دادگاه محکوم شد

قاضی یک دادگاه فدرال اعلام کرد ایکس (توییتر سابق) با عدم پرداخت چند میلیون دلار پاداش وعده داده شده، قرارداد‌ها را نقض کرده است.

ایکس در دادگاه محکوم شد

به گزارش راهبرد معاصر؛ «مارک شوبینگر»، مدیر ارشد بخش غرامت ایکس بود و در ماه می ۲۰۲۳ میلادی شرکت را ترک کرد.

وی در ژوئن از ایکس به اتهام نقض قرارداد شکایت کرد. شکایت شوبینگر حاکی از آن بود که قبل و بعد از اینکه ایلان ماسک شبکه اجتماعی را در سال گذشته بخرد، این شرکت به کارمندان وعده ۵۰ درصد از پاداش‌های ۲۰۲۲ خود را داده بود، اما این وجوه هیچ گاه پرداخت نشدند.


«وینس چهاربریا»، قاضی دادگاه، هنگام رد درخواست ایکس برای رد کردن شکایت مذکور اعلام کرد شوبینگر شجاعانه نقض قرارداد براساس قانون کالیفرنیا را اعلام کرده است. قرارداد او شامل طرح پاداش نیز بوده است.

وی در این باره نوشت: هنگامیکه شوبینگر خواسته‌های ایکس را انجام داد طبق قانون کالیفرنیا پیشنهاد این پلتفرم اجتماعی برای پرداخت پاداش به وی الزامی شد. توییتر با عدم پرداخت پاداش وعده داده شده به شوبینگر، قرارداد را نقض کرده است.

وکلای ایکس ادعا می‌کنند این شرکت فقط به طور شفاهی وعده پرداخت پاداش را داده بوده که در قرارداد ذکر نشده بوده است. همچنین قانون ایالت تگزاس باید برای این پرونده اجرا شود، اما قاضی رای داده قانون کالیفرنیا بر این پرونده نظارت دارد و استدلال‌های ایکس قابل قبول نیستند./تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کتاب تعلیم انشا - سال 1329