بدترین کابوس‌ و فاجعه برای ارتش رژیم اسراییل


بدترین کابوس‌ و فاجعه برای ارتش رژیم اسراییل

یک نظامی صهیونیست که ۱۱نفر از همراهانش در داخل یک تانک ضدزرهی از نوع «ببر» به دست رزمندگان مقاومت به هلاکت رسیدند، این اتفاق را بدترین کابوس‌ و فاجعه ای برای ارتش رژیم اسراییل توصیف کرد.

«دنیل مازاویتس» تنها بازمانده یک تانک ضدزرهی«ببر» رژیم صهیونیستی به روایت بخشی از اتفاقاتی که همزمان با حمله زمینی به نوار غزه برای آن‌ها رخ داد،پرداخت.

وی که راننده این تانک بود و ۱۱نظامی همراهش در این عملیات به هلاکت رسیدند، این کمین را فاجعه‌ای برای ارتش صهیونیستی توصیف کرد.

این نظامی صهیونیست می‌گوید که بعد از عملیات گردان‌های القسام در منفجر کردن تانک ضدزرهی، به مدت ۲هفته در بخش مراقبت‌های ویژه بوده و با اکسیژن مصنوعی نفس می‌کشید.

وی تاکید می کند که این اتفاق محافل صهیونیستی را تکان داد، زیرا تانک ضدزرهی ببر به عنوان مجهزترین تانک برای محافظت از نظامیان طراحی شده است.

این نظامی ارتش صهیونیستی می‌افزاید بعد از گذشت یک ماه از عملیات توانسته از بخش مراقبت های ویژه ترخیص و روی پاهای خود بایستد و به سراغ آن تانک که به طور کامل سوخته و هیچ چیز از تجهیزات آن باقی نمانده برود و با آن عکس بگیرد.

وی ادامه می دهد: زمانی که به جنگ رفتیم، می‌دانستیم که کشته و زخمی خواهیم داشت، اما اتفاقی که رخ داد را در طول زندگی‌مان و حتی در بدترین کابوس‌هایمان تصور نمی‌کردیم؛ ۱۱نظامی با یک ضربه و با همان ابزار و روش یکی پس از دیگری کشته شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی از آغاز نبرد طوفان الاقصی به طور قطره چکانی هر روز اسامی شماری از کشته‌های نظامی خود را اعلام می‌کند، این اقدام به علت شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر در داخل سرزمین‌های اشغالی انجام می‌گیرد.

در همین حال، به گزارش رسانه‌های صهیونیستی، آمار زخمی‌هایی که ارتش اسراییل اعلام می‌کند، با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارائه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

پیش از این نیز، رسانه صهیونیستی هاآرتص نوشت: ارتش اسرائیل عملا بر خلاف آنچه تصمیم گیرندگان درباره جنگ غزه و عملیات زمینی اعلام می‌کنند در مرحله سوم عملیات قرار دارد. مراکز مختلف فرماندهی در حال حاضر برای یک تغییر عمده در ژانویه آینده آماده می‌شوند و این تغییرات به بازاستقرار صدها هزار نظامی ذخیره به سبب بار سنگین بر اقتصاد، نظامیان و خانواده های آنهاست.

بدترین کابوس‌ و فاجعه برای ارتش رژیم اسراییل

این رسانه فاش کرد که ارتش رژیم صهیونیستی به دنبال مرخص کردن شماری از نظامیان ذخیره است.

هاآرتص آورده است: اصلاحات احتمالی شامل ایجاد منطقه حائل در داخل غزه نیز می‌شود.

این رسانه صهیونیست در ادامه اذعان کرد: اوضاع میدانی با آنچه مقامات سیاسی بیان می‌کنند کاملا متفاوت است. اوضاع مشابه روندی که از سیاستمداران می شنویم، نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این ویدیو مناسب افراد زیر 18 سال نیست!