ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با شمس آذر


ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با شمس آذر

پرسپولیس در بازی امروز با ۴ مدافع بازی خواهد کرد و تغییرات قابل توجهی را نسبت به دیدار قبلی خود در پیش دارد.

ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی با شمس آذر

به گزارش راهبرد معاصر؛ یحیی گل‌محمدی برای بازی مقابل استقلال خوزستان تصمیم عجیبی گرفت و تیمش را با ۳ مدافع میانی آرایش کرد. تصمیمی که اصلا جواب نداد و پرسپولیس در آن بازی دو بار دروازه‌اش باز شد.

بعد از این‌که تغییر سیستم یحیی برای بازی قبلی جواب نداد، گل‌محمدی برای بازی امروز مقابل شمس آذر تصمیم گرفت دوباره به سیستم اصلی خود برگردد و تیمش را با ۴ دفاع ارنج کند. با این حال یحیی باز هم سورپرایزهایی برای هواداران پرسپولیس خواهد داشت و چند ستاره تیمش را نیمکت‌نشین می‌کند.

برای بازی مقابل شمس آذر، علیرضا بیرانوند مطابق انتظار درون دروازه قرار خواهد گرفت. علی نعمتی مدافع چپ خواهد بود و دانیال اسماعیلی‌فر بعد از یک بازی نیمکت‌نشینی دوباره به ترکیب اصلی تیمش بازخواهد گشت. فرشاد فرجی و گولسیانی هم زوج خط دفاعی پرسپولیس خواهند بود.

محمدحسین کنعانی‌زادگان با تصمیم یحیی گل‌محمدی از لیست بازی مقابل شمس آذر خط خورد و جایی در ترکیب اصلی تیمش ندارد. مسعود ریگی که جزو معدود خوب‌های پرسپولیس در این فصل بوده، نیمکت‌نشین خواهد شد و در میانه میدان شاهد زوج میلاد سرلک و سروش رفیعی خواهیم بود.

مهدی ترابی و سعید صادقی هم مثل بازی‌های قبلی دو وینگر چپ و راست پرسپولیس خواهند بود و در خط حمله شاهد حضور امید عالیشاه و نبیل باهویی خواهیم بود. باهویی که خرید جنجالی برای پرسپولیسی‌ها بوده و انتقادات از این بازیکن در این فصل بسیار زیاد بوده، در بازی قبلی مقابل استقلال خوزستان اولین گل خود با پیراهن پرسپولیس را به ثمر رساند و مانع از شکست تیمش شد.

همچنین نیمکت‌نشینی محمد عمری در این بازی هم از نکات جالب ترکیب پرسپولیس خواهد بود.

نتیجه این‌که پرسپولیس در این بازی با ۴ تغییر نسبت به بازی قبلی به میدان خواهد رفت و ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی مقابل شمس آذر به این شکل خواهد بود: علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، فرشاد فرجی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، میلاد سرلک، سروش رفیعی، مهدی ترابی، سعید صادقی، امید عالیشاه و نبیل باهویی/ خبرورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس