ارتش اسرائیل کشته شدن 13 نظامی خود در غزه را تایید کرد


ارتش اسرائیل کشته شدن 13 نظامی خود در غزه را تایید کرد

ارتش اسرائیل اعلام کرد که 13 نظامی خود را طی 24 ساعت گذشته در درگیری با نیروهای مقاومت فلسطین از دست داده است.

ارتش اسرائیل کشته شدن 13 نظامی خود در غزه را تایید کرد

به گزارش راهبرد معاصر، ارتش رژیم صهیونیستی، صبح امروز (یکشنبه)، طی بیانیه‌ای آمار تلفات دیروز و امروز نظامیان خود در درگیری با نیروهای مقاومت فلسطین را اعلام کرد.

ارتش اسرائیل اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۱۳ نظامی خود را در نبرد زمینی در نوار غزه از دست داده است.

۵ نفر از این نظامیان در درگیری‌های روز گذشته در غزه کشته شده‌اند و ارتش امروز کشته شدن ۸ نفر دیگر از نظامیان خود را تایید کرده است.

همچنین طبق اعلام ارتش، بیش از ۱۰ نظامی اسرائیلی نیز زخمی شده‌اند که حال ۶ نفر از آن‌ها وخیم گزارش شده است.

ارتش رژیم صهیونیستی در عین حال اعلام کرد که از زمان آغاز نبرد زمینی در غزه ۱۵۲ نظامی خود را از دست داده و مجموع نظامیان اسرائیلی که از آغاز عملیات «طوفان الاقصی» کشته شده‌اند، به ۴۸۵ نفر رسیده است.

ارتش اعلام کرد، چهار نفر از کشته شدگان به دلیل اصابت یک راکت ضدزره به یک خودروی زرهی کشته شدند با آنکه این خودرو -تانک یا نفربر- مجهز به سامانه ضدراکت بود.

این بیانیه در حالی صادر شده است که «کتائب القسام» شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرده است که آمار اعلام شده از سوی ارتش اسرائیل واقعی نیست و تعداد تلفات بسیار بیشتر از آمار اعلام‌شده است.

تلفات نیروی زمینی ارتش رژیم صهیونیستی در حالی در نوار غزه رو به افزایش است که تلویزیون اسرائیل (کان) اخیرا در گزارشی اعلام کرد که تل‌آویو طی هفته‌های آینده قصد خارج کردن نظامیان خود از نوار غزه را دارد.

ارتش اسرائیل در حالی نظامیان خود را از نوار غزه خارج خواهد کرد، که هدف مرحله دوم عملیات یعنی بازگرداندن اسرا در نبرد زمینی را محقق نکرده است./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | لحظاتی عجیب و ترسناک از تغییر رنگ خورشید در چین