این موبایل ارزان قیمت رقیب شیائومی است!


این موبایل ارزان قیمت رقیب شیائومی است!

زومیت نوشت: گوشی اقتصادی جدید اینفینیکس برای رقابت با گوشی‌های اقتصادی هواوی و شیائومی آماده می‌شود.

به نظر می‌رسد اینفینیکس در حال آماده‌سازی گوشی اقتصادی جدیدی به نام اسمارت ۸ پرو است که مشخصات آن به‌تازگی در کنسول گوگل پلی منتشر شد.

بیشتر بخوانید:

این ساعت ۲ تریلیون و ۷۵۰ میلیارد تومان قیمت دارد!

به گزارش Tech Outlook به نظر می‌رسد که گوشی اینفینیکس از پردازنده‌ی مدیاتک هلیو P۳۵ در کنار ۳ گیگابایت رم بهره می‌برد. واحد گرافیکی این تراشه PowerVR GE۸۳۲۰ خواهد بود.

نمایشگر گوشی احتمالاً وضوح ۷۲۰ در ۱۶۱۲ پیکسل و تراکم ۳۲۰ پیکسل‌براینچ خواهد داشت. در حالی که جزئیات مربوط به دوربین و باتری هنوز مشخص نیستند، اما شکی نداریم اسمارت ۸ پرو مانند اسمارت ۸ گوشی مقرون‌به‌صرفه‌ای خواهد بود.

این موبایل ارزان قیمت رقیب شیائومی است!

اینفینیکس اسمارت ۸ استاندارد از پردازنده‌ی Unisoc T۶۰۶ به‌همراه گرافیک Mali G۵۷ بهره می‌برد. این محصول در یک کانفیگ با رم ۳ گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایتی عرضه می‌شود.

صفحه‌نمایش اسمارت ۸ اینفینیکس، ۶٫۶ اینچی از نوع IPS LCD است که نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، نرخ نمونه‌برداری لمسی ۱۸۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت را ارائه می‌کند.

دوربین دوگانه‌ی اسمارت ۸ شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین ثانویه‌ی مجهز به هوش مصنوعی است. دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی به‌صورت پانچ هول در بالای نمایشگر قرار دارد و از ویژگی‌ای به نام «حلقه‌ی جادویی» مشابه داینامیک آیلند در گوشی آیفون، بهره می‌برد.

هنوز قیمت گوشی اینفینیکس اسمارت ۸ پرو مشخص نیست اما با توجه به مشخصات احتمالی و اقتصادی بودن احتمالاً تفاوت قیمت چندانی با اسمارت ۸ استاندارد نخواهد داشت.

بیشتر بخوانید:

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1852370

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگها