مشخصات کامل پرچمدار شیائومی فاش شد/ گوشی‌ هیجان‌انگیز سری ردمی نوت 13!


زومیت نوشت: با نزدیک شدن به زمان عرضه‌ی جهانی سری ردمی نوت ۱۳ شیائومی، مشخصات کامل این گوشی‌ها فاش شد.

سری ردمی نوت ۱۳ در حال آماده شدن برای عرضه‌ی جهانی است و در ابتدای ماه آینده‌ی میلادی به هند می‌رسد. پیش از عرضه‌ی رسمی، یکی از افشاگران با انتشار پستی در ایکس نگاهی اجمالی به مشخصات و ویژگی‌های کامل سه دستگاه انداخته است.

بیشتر بخوانید:

مشخصات کامل پرچمدار شیائومی فاش شد/ گوشی‌ هیجان‌انگیز سری ردمی نوت 13!

ردمی نوت ۱۳ ۵G از رم ۸ گیگابایتی LPDDR۴X به‌همراه ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی UFS ۲.۲ بهره می‌برد که تا یک ترابایت از طریق کارت microSD قابل ارتقا است.

گوشی مورد بحث شیائومی با ابعاد ۱۶۱٫۱۱ در ۷۴٫۹۵ در ۷٫۶ میلی‌متر و وزن حدود ۱۷۴ گرم، دارای نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی اولد با وضوح ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل خواهد بود. این صفحه‌نمایش از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتز پشتیبانی می‌کند.

مشخصات کامل پرچمدار شیائومی فاش شد/ گوشی‌ هیجان‌انگیز سری ردمی نوت 13!

ردمی نوت ۱۳ ۵G از تراشه‌ی مدیاتک دیمنسیتی ۶۰۸۰ بهره می‌گیرد. مجموعه‌دوربین پشتی شامل دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی است. دوربین جلو حسگر ۱۶ مگاپیکسلی و لنز عریض دارد.

باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با شارژ سریع ۳۳ وات وظیفه‌ی تأمین انرژی این دستگاه را بر عهده دارد و رابط کاربری MIUI ۱۴ مبتنی بر اندروید ۱۳ را اجرا می‌کند.

از ویژگی‌های دیگر ردمی نوت ۱۳ ۵G می‌توان به حسگر اثر انگشت در دکمه‌ی پاور، تشخیص چهره و گواهی IP۵۴ برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار اشاره کرد.

ردمی نوت ۱۳ پرو ۵G دارای ابعاد ۱۶۱٫۱۵ در۷۴٫۲۴ در ۷٫۹۸ میلی‌متر و وزن ۱۸۷ گرم خواهد بود. این گوشی از نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی اولد با وضوح ۲۷۱۲ در ۱۲۲۰ پیکسل بهره می‌برد. صفحه‌نمایش دستگاه از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و نرخ نمونه‌برداری لمسی ۲۴۰ هرتز با روشنایی ۱۸۰۰ نیت پشتیبانی می‌کند.

مشخصات کامل پرچمدار شیائومی فاش شد/ گوشی‌ هیجان‌انگیز سری ردمی نوت 13!

نوت ۱۳ پرو ۵G از تراشه‌ی اسنپدراگون ۷s نسل ۲ بهره می‌برد. این تراشه با ۸ گیگابایت رم LPDDR۵ و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی UFS ۳.۱ همراه شده است.

دوربین‌های گوشی شامل دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی است که با ویژگی‌هایی مانند زوم ۲ و ۴ برابری بدون افت کیفیت (ازطریق کراپ) و پشتیبانی از ضبط ویدئو ۴K با نرخ ۳۰ فریم‌برثانیه همراه می‌شود. دوربین اولتراواید ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی به همراه دوربین جلو ۱۶ مگاپیکسلی، مجموعه‌دوربین‌های گوشی را تکمیل می‌کنند.

این گوشی شیائومی همانند نمونه‌ی استاندارد، از گواهی IP۵۴ در کنار اسپیکرهای استریو با فناوری دالبی اتموس بهره می‌برد.

ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس ۵G از تراشه‌ی دیمنسیتی ۷۲۰۰ اولترا مدیاتک قدرت می‌گیرد که با حداکثر ۱۲ گیگابایت رم LPDDR۵ و ۵۱۲ گیگابایت فضای دخیره‌سازی UFS ۳.۱ همراه می‌شود. ابعاد این دستگاه ۱۶۱٫۴ در ۷۴٫۲ در ۸٫۹۹ میلی‌متر و وزن آن حدود ۲۰۴ گرم است.

مشخصات کامل پرچمدار شیائومی فاش شد/ گوشی‌ هیجان‌انگیز سری ردمی نوت 13!

گوشی میان رده ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس ۵G دارای نمایشگر ۶٫۶۷ اینچی اولد خمیده با وضوح ۲۷۱۲ در ۱۲۲۰ پیکسل است و از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. این نمایشگر با شیشه‌ی گوریلا گلس ویکتوس محافظت می‌شود.

نوت ۱۳ پرو پلاس ۵G، از دوربین ۲۰۰ مگاپیکسلی با زوم ۲ و ۴ برابری بهره می‌برد و از فیلم‌برداری ۴K با نرخ ۳۰ فریم‌برثانیه پشتیبانی می‌کند. دوربین فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و دوربین جلو ۱۶ مگاپیکسلی، مجموعه‌ دوربین این گوشی را تشکیل می‌دهد.

باتری ۵٬۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ ۱۲۰ وات، نیروبخش ردمی نوت ۱۳ پرو پلاس ۵G خواهد بود. این گوشی از یک سیستم خنک‌کننده‌ی پیشرفته با فولاد ضدزنگ و گرافیت بهره می‌برد. از ویژگی‌های امنیتی می‌توان به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر، تشخیص چهره و گواهی IP۶۸ برای مقاومت در برابر آب و گردوغبار اشاره کرد.

با وجود فاش شدن مشخصات گوشی‌های جدید سری ردمی نوت ۱۳، هنوز جزئیاتی از قیمت گوشی منتشر نشده است و احتمالاً باید تا زمان معرفی رسمی این گوشی‌ها برای بازار بین‌المللی منتظر باشیم.

بیشتر بخوانید:

۲۲۷۳۲۳

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1852336

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غوغای عشق