جوان ثروتمند ایرانی چه کسی است؟


جوان ثروتمند ایرانی چه کسی است؟

رکنا: شاید تصور کنید ثروتمندان همیشه مانده حساب‌های چند میلیاردی دارند؛ اما احتمالا برای‌تان جالب است بدانید که در حساب اغلب ثروتمندان پول خیلی کمی وجود دارد! در واقع آنها هیچ علاقه‌ای به این ندارند که پول‌شان را جایی راکد نگاه دارند و به محض اینکه پول‌شان به حد معینی برسد، آن را تبدیل به یک سرمایه مناسب می‌کنند.

به گزارش رکنا، اهمیت سرمایه‌گذاری برای بعضی از ثروتمندان آنقدر زیاد است که حتی حاضرند به جای یک ماشین خیلی خاص، یک خودرو عادی و معمولی خریده و پول آن را هم سرمایه‌گذاری کنند. البته دقت کنید، ثروتمندان و افراد موفق برای سرمایه‌گذاری همینطور بی‌گدار به آب نمی‌زنند. در واقع آنها با هوش مالی و اقتصادی خودشان، بهترین جا را برای سرمایه‌گذاری پول انتخاب می‌کنند.

در حقیقت بیشتر ثروتمندان موفق و سرشناس، کارآفرینانی هستند که باعث اشتغال عده کثیری از مردم در سطح کشور و یا خارج از کشور شده اند. ما در این مقاله قرار است تا شما را با ثرونمد ترین جوان ایرانی شاغل در خارج ار کشور آشنا کنیم .

فرزاد وجیهی متولد 1367 در اهواز ، بین سال های 1393 تا 1398 در بازار های داخلی طلا ، دلار و سکه ایران فعالیت گسترده ای داشت،اتاق های سرمایه گذاری راه اندازی و سرمایه گذاری های کلانی کرد و سپس وارد بازار های بین‌المللی شد. وی فعالیت مالی خود را از اهوازآغاز کرد و سپس ،تهران ، استانبول ، استکهلم و اکنون ساکن لندن است. در1386 ازدواج کرد که حاصل این ازدواج فرزند پسری 10 ساله به نام آرون است .

وجیهی با حجم بسیار بالای معاملات روزانه ۱۰ میلیون دلارنه‌تنها به‌عنوان برترین تریدر ایرانی میباشد، بلکه در میان ثروتمند ترین های دنیا نیز جای گرفته است.وی در سایت معروف و معتبر MQL هم‌ردیف برترین تریدرهای جهان قرارگرفته است، و موجودی حساب معاملاتی متصل به وب‌سایت ام کیو ال و نیز اطلاعات حساب معاملاتی‌اش موردتوجه قرارگرفته است.


جوان ثروتمند ایرانی چه کسی است؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ چهره شوکه کننده بازیگر نقش الیور توئیست در 72 سالگی