63 پرونده سرقت در گرمسار بسته شد


63 پرونده سرقت در گرمسار بسته شد

فرمانده انتظامی استان از دستگیری2 سارق و 4 مالخر با 63 فقره سرقت سیم و کابل برق و مخابرات در شهرستان گرمسار خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت(طبنا)،سردار " جلیل موقوفه ئی " بااعلام این خبرگفت: در پی وقوع سرقت های متعدد در حوزه شبکه های برقی و مخابراتی دولتی و همچنین اماکن خصوصی، با توجه به نارضایتی های ایجاد شده در سطح شهر، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پاسگاه لجران گرمسار قرار گرفت .

وی افزود: ماموران پاسگاه انتظامی طی اقدامی اطلاعاتی و هوشمندانه و با تلاش شبانه روزی و استفاده از منابع و مخبرین توانستند دو نفر سارقی که در سطح شهر اقدام به سرقت سیم و کابل برق و مخابرات و همچنین سرقت اماکن خصوصی کرده بودند، را شناسایی کنند .

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: دو سارق شناسایی شده در یک عملیات ضربتی در مخفیگاه های خود دستگیر و در بازجویی های اولیه منکر ارتکاب جرم انتسابی بودند و با بهانه های مختلف سعی بر انحراف روند پرونده را داشتند تا اینکه با بررسی های میدانی و جمع آوری مستندات توسط ماموران پاسگاه، ناگزیر لب به اعتراف گشودند و به 63 فقره سرقت سیم و کابل و اماکن خصوصی اقرار کردند .

سردار موقوفه ئی افزود : ماموران در ادامه با استفاده از فنون بازجویی و اقدامات پلیسی موفق شدند همدستان و مالخران را نیز شناسایی کنند.

وی افزود: در ادامه تحقیقات پلیسی 4 تن از مالخران شناسایی و با تشکیل 3 اکیپ در عملیات های غافلگیرانه و منسجم هر 4 مالخر دستگیر شدند و پس از انتقال به مقر انتظامی به مالخری اموال سرقت شده از سارقان اعتراف کردند.

سردار موقوفه ئی اذعان داشت : ماموران به همین جا بسنده نکرده و طی بازرسی بعمل آمده از سه ضایعاتی مقادیر زیادی اموال سرقت شده شامل سیم و کابل هوایی و زمینی ، مخابراتی ، فنس باغی و .... که به طرز ماهرانه ای در داخل ضایعاتی پنهان شده بود را کشف کردند .

فرمانده انتظامی استان سمنان ادامه داد: در این رابطه متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند.

وی برخورد قاطعانه با سارقان و مالخران را یکی از اصلی ترین برنامه های انتظامی استان دانست و ضمن تشکر از شهروندان به علت همکاری با پلیس در اجرای طرح های ارتقاء امنیت در سطح جامعه از شهروندان خواست علاوه بر رعایت نکات ایمنی و خود مراقبتی در اماکن خصوصی خود ، هرگونه اطلاعات ،اخبار از طریق شماره 110 به پلیس اعلام کنند.*

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرقت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022