2 برادر شیاد 2 هزار میلیارد به جیب زدند / شگردشان خودروهای لوکس بود


2 برادر شیاد 2 هزار میلیارد به جیب زدند / شگردشان خودروهای لوکس بود

حوادث رکنا: 2 برادر که با شگرد فروش خودروهای لوکس، 2 هزار میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری بودند دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، سردار رهام‌بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس بیان کرد: در پی ارجاع چند فقره پرونده به پلیس شهرستان کوه‌چنار با مضمون اینکه فردی کلاهبردار با سوء ‌استفاده از اعتماد کاربران، اقدام به کلاهبرداری 2 هزار میلیارد ریالی از شاکیان کرده و توانسته این مبلغ را با عنوان ثبت‌نام بابت خرید خودروهای لوکس زیر قیمت بازار اخذ کند.

وی افزود: ماموران انتظامی در بررسی‌های اولیه و تحقیق از شکات مطلع شدند که کلاهبردارن پس از تاسیس و ایجاد نمایشگاه خودرو در یکی از روستاهای کوه‌چنار اعتماد مالباختگان را با مطرح کردن قیمت اغوا کننده جلب و سپس اقدام به ثبت نام خودرو برای آنان می‌نمودند ولی پس از چند ماه به بهانه‌های مختلف هیچ خودرویی به آنان واگذار نمی‌کردند.

فرمانده انتظامی استان ادامه داد: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز و با اقدامات فنی و تخصصی و شگردهای خاص پلیسی موفق شدند در این خصوص 2 نفر کلاهبردار که برادر هم بودند را شناسایی و آنان را دستگیر کنند.

سردار "حبیبی" با بیان اینکه متهمین پس از اقرار به کلاهبرداری 2 هزار میلیارد ریالی از شهروندان، پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شدند، گفت: شهروندان هنگام مراجعه به سایت‌های آگهی محور و همچنین نمایشگاه‌های خودرو به تبلیغات فریبانه برخی از افراد (کلاهبرداران) اعتماد نکنند.

وی گفت: اعتماد بی جا به افراد بدون داشتن شناخت کافی و تحت‌تاثیر قرار گرفتن تبلیغات اغوا‌کننده آنها، ناآشنایی با روال قانونی خرید و فروش کالا از طریق سایت‌های مجازی و همچنین مراجعه حضوری به نمایشگاه‌ها از جمله دلایل به دام افتادن افراد است.

فرمانده انتظامی استان از شهروندان خواست به هیچ عنوان و تحت هیچ شرایطی تا قبل از زمان رویت کالا یا دریافت خدمات، وجه لازم را به حساب اشخاص واریز نکنید و در صورت مشکوک شدن به موضوع مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع داده تا اقدامات قانونی در این خصوص صورت گیرد.


2 برادر شیاد 2 هزار میلیارد به جیب زدند / شگردشان خودروهای لوکس بود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کلاهبرداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی