گلی زیبا که مارها در حیاط شما کمین نمی کند


گلی زیبا که مارها در حیاط شما کمین نمی کند

رکنا: وقتی صحبت از گیاه برای دور نگه داشتن مارها از باغ شما می شود، گزینه های مختلفی وجود دارد. اگرچه می‌توانید انواع خاصی از مالچ یا غذا را انتخاب کنید اما می‌توانید به یک گل خاص - و نسبتا معمولی که نگوییم مورد ستایش است - تکیه کنید تا کار را برای شما انجام دهد.

به گزارش رکنا، ممکن است قبلاً تعدادی از این گیاهان را داشته باشید و به راحتی بتوانید بیشتر رشد کنید. ما به گل همیشه بهار اشاره می کنیم که مزایای زیادی از جمله جلوگیری از کمین مارها در حیاط خانه شما دارد. گل همیشه بهار همراه با رشد شکوفه های زیبا، فوتوتوکسینی به نام α-ترتینیل (آلفا ترتینیل) تولید می کند. این باعث ایجاد بوی قوی می شود که مارها به سادگی نمی توانند آن را تحمل کنند. کارشناسان Mo Plants به Homes Gardens توضیح دادند: "این گل‌های درخشان و دوست‌داشتنی بی‌گناه به نظر می‌رسند، اما ریشه‌های گل همیشه بهار عمیقا و تهاجمی رشد می‌کنند. این ریشه‌های محکم، دافع مار هستند. آنها بوی قوی منتشر می‌کنند که مارها، گوفرها و خال‌ها را دفع می‌کند. آنها همچنین می توانند به هر جایی که مار در حال نقب زدن و پنهان شدن است برسند، بنابراین بو به اعماق خاک می رسد."

این ممکن است شما را هیجان زده کند که گل همیشه بهار را به باغ خود اضافه کنید یا آنهایی را که قبلا مجبور به رشد آن هستید تشویق کنید. در این صورت، شما باید چند چیز را بدانید، از جمله آنچه گل همیشه بهار شما برای زنده ماندن و رشد نیاز دارد تا مارها را از دارایی شما دور نگه دارد. گل همیشه بهار همراه با رشد شکوفه های زیبا، فوتوتوکسینی به نام α-ترتینیل (آلفا ترتینیل) تولید می کند. این باعث ایجاد بوی قوی می شود که مارها به سادگی نمی توانند آن را تحمل کنند.

کارشناسان Mo Plants به Homes Gardens توضیح دادند: "این گل‌های درخشان و دوست‌داشتنی بی‌گناه به نظر می‌رسند، اما ریشه‌های گل همیشه بهار عمیقا و تهاجمی رشد می‌کنند. این ریشه‌های محکم، دافع مار هستند. آنها بوی قوی منتشر می‌کنند که مارها، گوفرها و خال‌ها را دفع می‌کند. آنها همچنین می توانند به هر جایی که مار در حال نقب زدن و پنهان شدن است برسند، بنابراین بو به اعماق خاک می رسد."

این ممکن است شما را هیجان زده کند که گل همیشه بهار را به باغ خود اضافه کنید یا آنهایی را که قبلاً مجبور به رشد آن هستید تشویق کنید. در این صورت، شما باید چند چیز را بدانید، از جمله آنچه گل همیشه بهار شما برای زنده ماندن و رشد نیاز دارد تا مارها را از دارایی شما دور نگه دارد.

به گل همیشه بهار خود آنچه را که برای دفع مارها نیاز دارند، بدهید

هنگامی که گل همیشه بهار را در باغ خود می کارید تا بتوانند به عنوان دافع مار بسیار دوست داشتنی و فوق العاده موثر عمل کنند، باید مطمئن شوید که تنوع مناسبی را انتخاب می کنید. حدود 56 نوع گل همیشه بهار وجود دارد. با این حال، شما می خواهید گل همیشه بهار فرانسوی یا آمریکایی پرورش دهید تا آفات ناخواسته را از حیاط خود دور نگه دارید. گروه فرانسوی شامل گل همیشه بهار دیسکو ملکه، گل همیشه بهار دورانگو قرمز، گل همیشه بهار شیطان کوچولو، گل همیشه بهار مارول راه راه و گل همیشه بهار دروازه زرد و غیره است. در مورد گل همیشه بهار آمریکایی دافع مار که به عنوان گل همیشه بهار آفریقایی نیز شناخته می شود گزینه هایی مانند گل همیشه بهار آفریقایی Crackerjack، Marigolds نارنجی دیسکاوری، همیشه بهار زرد دیسکاوری و گل همیشه بهار آفریقایی Taishan Gold هستند.

اگرچه هرگونه ممکن است مزایای خاص خود و همچنین نیازهای خاص خود را داشته باشد گل همیشه بهار تمایل دارد از نقطه ای در حیاط شما که آفتاب زیادی می گیرد، به علاوه خاکی که خیلی مرطوب یا خیس نمی شود، قدردانی کند. علاوه بر این، خوب است بدانید که آنها برای طیف وسیعی از مناطق مختلف، به ویژه UDSA Zones 2 تا منطقه 11 مناسب هستند. به عنوان دانه یا گیاهان کوچک از قبل رشد کرده - هر دو به خوبی عمل خواهند کرد. برای قوی و سالم نگه داشتن آنها که به آنها کمک می کند به طور مداوم گل تولید کنند و بویی که مارها را دفع می کند، هر زمان که لازم بود در طول فصل آنها را از بین ببرید.


گلی زیبا که مارها در حیاط شما کمین نمی کند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خانه‌داری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/همایش «قدس از چشمان آقای نادر»