حقیقتی تاریک پس پرده ظاهر بامزه یک گوشی!


حقیقتی تاریک پس پرده ظاهر بامزه یک گوشی!

زومیت نوشت: شیائومی صدمین سالگرد دیزنی را با گوشی Civi ۳ Disney Strawberry Bear جشن می‌گیرد که رازی تاریک در پشتش دارد.

گوشی مورد انتظار شیائومی و دیزنی بالأخره در دسترس قرار گرفت. Civi ۳ نسخه‌ی محدود Strawberry Bear اکنون برای خرید در Giztop در دسترس است.

بیشتر بخوانید:

قیمت گوشی شیائومی Civi ۳ در نسخه‌ی محدود، ۵۹۹ دلار است. این گوشیِ ویژه به لطف طراحی منحصربه‌فرد و ویژگی‌های چشمگیرش، مطمئناً توجه طرفداران و کلکسیونرهای شیائومی را به خود جلب خواهد کرد.

گوشی شیائومی Civi ۳ نسخه‌ی Strawberry Bear دارای طرح زیبا و رنگ صورتی، با عکس خرس توت‌فرنگی در پشت آن است. این یک انتخاب عالی برای کسانی محسوب می‌شود که می‌خواهند گوشی متمایزی از دیگران داشته باشند.

حقیقتی تاریک پس پرده ظاهر بامزه یک گوشی!

کاور عروسکی مخصوص نسخه‌ی خرس توت‌فرنگی گوشی شیائومی Civi ۳

به‌گزارش زومیت، انتخاب شخصیت خرس توت‌فرنگی لاتسو در نگاه اول عجیب به نظر می‌رسد. لاتسو کوتاه‌شده‌ی Lots-o'-Huggin' Bear به معنی خرسی است که علاقه‌ی زیادی به بغل دارد. این خرس اسباب‌بازی که یکی از شخصیت‌های اصلی داستان اسباب‌بازی ۳ بود، بوی توت‌فرنگی داشت.

کسانی که انیمیشن داستان اسباب‌بازی ۳ را دیده باشند، می‌دانند که لاتسو بر مهدکودک سیدنی‌ساید فرمانروایی می‌کرد. در واقع او شب‌ها مهدکودک را به کمک نوچه‌های اسباب‌بازی‌ای که داشت تبدیل به زندانی برای اسباب‌بازی‌هایی می‌کرد که فرمانروایی او را قبول نداشتند.

لاتسو همچنین چندین موقعیت برای تغییر رویه داشت اما هیچ‌وقت تصمیم نگرفت شخصیت خوبی داشته باشد و عاقبت خوبی هم نداشت.

حقیقتی تاریک پس پرده ظاهر بامزه یک گوشی!

انتخاب این شخصیت تاریک و در واقع تبهکار توسط شیائومی و دیزنی واقعاً عجیب به نظر می‌رسد. مطمئناً رنگ این خرس واقعاً زیبا است اما اگر شیائومی فقط به‌دنبال رنگ صورتی بود قطعاً در این صد سال دیزنی می‌توانست شخصیت محبوب‌تری را در بین انیمیشن‌ها پیدا کند.

حتی اگر دقت کنید متوجه تاریک بودن شخصیت لاتسو در پوستر و همچنین روی پنل پشتی گوشی با چهره‌ی ترسناکی که به خود گرفته است، می‌شوید.

گوشی شیائومی Civi ۳ نسخه‌ی Strawberry Bear فقط یک گوشی جالب صورتی نیست. در زیر نمای بیرونی جذابش، این گوشی دارای پردازنده‌ی قدرتمند دیمنسیتی ۸۲۰۰ اولترا است که عملکرد روان و چندوظیفگی سریع را تضمین می‌کند.

حقیقتی تاریک پس پرده ظاهر بامزه یک گوشی!

جدیدترین گوشی میان رده شیائومی همچنین دارای صفحه‌نمایش OLED فول اچ‌دی پلاس با وضوح بالا است که رنگ‌های زنده و جزئیات واضح را ارائه می‌دهد. این گوشی با ظرفیت باتری ۴٬۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی و شارژ سریع ۶۷ وات عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید:

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1852787

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زشتی 9 ملکه زیبایی جهان بدون آرایش ! + عکس های قبل و بعد از مسابقه