بازداشت مرد 120 میلیاردی در در سیستان و بلوچستان / شگردش خاص بود


بازداشت مرد 120 میلیاردی در در سیستان و بلوچستان / شگردش خاص بود

حوادث رکنا: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری فردی که با وعده‌های واهی مبنی بر سرمایه‌گذاری در کشورهای خارجی بیش از ۱۲۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش رکنا، سردار دوستعلی جلیلیان اظهار داشت: در پی مراجعه چندین نفر از شهروندان به پلیس آگاهی استان و ارائه مرجوعه قضائی مبنی بر کلاهبرداری فردی ناشناس از آنها، موضوع رسیدگی به پرونده در دستور کار کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در تحقیقات صورت گرفته از مال باختگان مشخص شد که فردی با هویت معلوم با شیوه و شگردهای خاص کلاهبرداری و وعده های واهی مبنی بر سرمایه گذاری در کشورهای خارجی در زمینه چاپ دلار و یورو از قربانیان کلاهبرداری کرده است.

وی ادامه داد: متهم با جمع آوری مبالغی کلان از شهروندان حدود 120میلیارد ریال از استان متواری گردید که کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و رصد تخصصی در نهایت متهم مورد نظر را به محض مراجعه به استان شناسایی و طی یک عملیات پلیسی و غافلگیرانه در مخفیگاهش دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به ارسال پرونده به دادسرای مربوطه به شهروندان توصیه کرد: اعتماد بی جا سرآغاز بسیاری از جرایم است لذا با رعایت توصیه های و هشدارهای پلیس پیشگیری آگاهانه ای از وقوع جرایم داشته باشند.


بازداشت مرد 120 میلیاردی در در سیستان و بلوچستان / شگردش خاص بود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کلاهبرداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نمونه سوالات علوم اول دبستان همه فصلها