امیرعبداللهیان: تل‌آویو منتظر شمارش معکوس سخت باشد


امیرعبداللهیان: تل‌آویو منتظر شمارش معکوس سخت باشد

وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تسلیت شهادت سید‌رضی موسوی، مستشار ایرانی در سوریه که توسط رژیم صهیونیستی انجام شد، تصریح کرد: تل‌آویو منتظر شمارش معکوس سخت باشد.

حسین امیرعبداللهیان ، وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به شهادت سید‌رضی موسوی، مستشار ایرانی در سوریه در صفحه شخصی خود در برنامه ایکس نوشت: شهادت مستشار ایرانی مبارزه با تروریسم در سوریه، آقای سید‌رضی موسوی را به خانواده محترم ایشان و دو ملت ایران و سوریه، صمیمانه تسلیت می‌گویم.

وی همچنین نوشت: این شهید بزرگوار سال‌ها در کنار شهید حاج قاسم سلیمانی برای تأمین امنیت ایران و منطقه علیه تروریست‌‌ها دلیرانه مبارزه کرد.

امیرعبداللهیان تصریح کرد: تل‌آویو منتظر شمارش معکوس سخت باشد.

روز گذشته در جریان حمله ساعاتی قبل رژیم صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق، سید رضی موسوی معروف به سیدرضی از مستشاران باسابقه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه به شهادت رسید.

حسین اکبری سفیر کشورمان در سوریه در تشریح عملیات تروریستی عصر دوشنبه منطقه زینبیه دمشق که به شهادت شهید سیدرضی موسوی منجر شد، اظهار داشت: شهید سیدرضی موسوی تا ساعت 2 بعدازظهر روز دوشنبه در محل سفارت حضور داشت و سپس رهسپار منزل خود در منطقه زینبیه دمشق شد.

امیرعبداللهیان: تل‌آویو منتظر شمارش معکوس سخت باشد

وی افزود: منزل این شهید بزرگوار در ساعت 4:10 دقیقه بعدازظهر هدف موشک‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفت. در زمان این اقدام تروریستی همسر شهید سیدرضی که یک معلم است، در مدرسه حضور داشت و خوشبختانه به سایر اعضای خانواده ایشان، آسیبی وارد نشد.

اکبری ادامه داد: به‌نظر می‌رسد رژیم صهیونیستی پس از قبول شکست برابر قهرمانان مجاهد فلسطینی در نبرد طوفان الاقصی تلاش می‌کند با عبور از خطوط قرمز و نقض قوانین بین‌المللی ترورهایی را طراحی کند و به مرحله اجرا درآورد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی