قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل چقدر است؟


قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل چقدر است؟

تقاضای بالا برای شرکت در کلاس‌های تدریس خصوصی زبان انگلیسی، بر قیمت و هزینه این کلاس‌ها نیز تاثیر داشته و بازار رقابتی تدریس خصوصی زبان انگلیسی را بشدت پردرآمد و پرسود کرده است.

تقاضا برای تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل بنا به دلایل مختلفی بالا رفته است. باتوجه به نقش زبان انگلیسی در دنیای کسب و کار، تجارت بین‌الملل و دیپلماسی، تقاضا برای یادگیری این زبان بسیار زیاد شده است. همچنین نیازهای تحصیلی زبان‌آموزان که شامل نیازهایی همچون قبولی در آزمون‌های بین‌المللی تافل یا آزمون آیلتس است، نیازهای مهاجرتی و رسیدن به تسلط در مکالمه زبان انگلیسی باعث شده که اکثر مردم به سمت بهینه‌ترین روش یادگیری زبان انگلیسی، یعنی معلم خصوصی زبان رو بیاورند.

تقاضای بالا برای شرکت در کلاس‌های تدریس خصوصی زبان انگلیسی، بر قیمت و هزینه این کلاس‌ها نیز تاثیر داشته و بازار رقابتی تدریس خصوصی زبان انگلیسی را بشدت پردرآمد و پرسود کرده است. باتوجه به اهمیت موضوع درآمد و هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی،‌ می‌خواهیم دقیقاً روی عوامل تاثیر‌گذار بر این قیمت‌ها در این محتوا اشاره کنیم.

هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی یک استاد زبان چقدر است؟

حقوق تدریس خصوصی زبان انگلیسی یک استاد اگر دبیر پروازی بوده و در سمینارهای مختلف و دوره آموزشی فراوان شرکت کند، می‌تواند به ماهی حدود ۱۰۰ میلیون تومان و بیشتر نیز برسد. این اساتید دائماً در شهرها و حتی کشورهای مختلف، دوره‌های آموزشی چندصد نفره زبان انگلیسی را برگزار کرده و از این بابت مبالغ بسیار زیادی نیز دریافت می‌کنند.

به طور معمول ارتباط با این اساتید شهرت یافته و برگزاری کلاس با ایشان، کمی سخت است. چون باید زمان زیادی در صف رزرو کلاس با این اساتید قرار بگیرید و در ضمن مبلغ زیادی را نیز بابت شرکت در کلاس‌های تدریس خصوصی ایشان پرداخت کنید.

به طور معمول قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل اساتید مشهور از جلسه‌ای یک میلیون و پانصد شروع شده و گاهاً به مبالغ بالاتری نیز می‌رسد.

اما برای اساتیدی که هزینه کلانی بابت تبلیغات خود پرداخت نکرده و صرفاً بابت سال‌ها تجربه در تدریس زبان انگلیسی به جایگاه مناسبی رسیده‌اند، قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل ایشان معقول‌تر و مناسب‌تر است. به طور معمول حقوق تدریس خصوصی زبان انگلیسی این دبیران باتوجه به سوابق و تجربیات‌شان از جلسه‌ای حدود ۱۵۰ هزارتومان آغاز شده و به جلسه‌ای حدود ۷۰۰ هزار تومان نیز می‌رسد.

اما دقیقاً چه عواملی می‌تواند بر هزینه کلاس خصوصی زبان انگیسی اساتید زبان تاثیر بگذارد؟

مهارت‌های تدریس خصوصی زبان انگلیسی

اساتید تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای شرکت در کلاس تدریس خصوصی زبان، جذب زبان‌آموز و برگزاری تعداد جلسات بالا با شاگرد خود، نیاز دارند در هر کدام از موارد زیر حرفه‌ای شوند:

سطح تخصص و دانش خود

مدارک بسیاری در زمینه زبان انگلیسی وجود دارد که علاوه بر داشتن رشته تحصیلی مرتبط (رشته زبان و ادبیات انگلیسی دانشگاه تهران، رشته آموزش زبان انگلیسی دانشگاه تهران و سایر رشته‌های مرتبط و دانشگاه‌های آن) می‌تواند سطح تخصص استاد زبان را بالا ببرد.

مدارکی مانند:

  • مدرک TEFL (تدریس زبان انگلیسی به غیر انگلیسی‌زبانان)
  • مدرک TESOL (تدریس انگلیسی به سخنرانان دیگر زبان‌ها)
  • مدرک CELTA (گواهینامه پیشرفته تدریس زبان انگلیسی به بزرگسالان)

منابع و کتب تدریس خصوصی زبان انگلیسی

اساتید زبان انگلیسی حرفه‌ای معمولاً در کلاس‌های خود از کتب تدریس خصوصی زبان معتبری استفاده می‌کنند. در ابتدا از سطح زبان‌آموز آگاهی پیدا کرده و سپس مناسب با سطح و نیازهای او، بهترین منابع و کتب آموزشی نظیر کتاب‌های زیر را انتخاب می‌کنند:

"English Conversation Practice" تالیف : Grant Taylor

کتابی مناسب برای تقویت مهارت‌های مکالمه زبان ‌آموزان

"4000 Essential English Words" تألیف: Paul Nation

مجموعه کتاب‌هایی در زمینه یادگیری و بهبود واژگان زبان انگلیسی

کتاب "English Grammar in Use" تالیف ریموند مورفی (Raymond Murphy)

یکی از معروف‌ترین کتاب‌های گرامر زبان انگلیسی برای مبتدیان و مجموعه کتاب‌های آن برای سطوح پیشرفته است.

کتاب زبان انگلیسی "New Headway Beginner" تالیف جان سو

استفاده از ابزارها آموزش زبان انگلیسی

یک استاد حرفه‌ای در تدریس برای به روز نگه‌داشتن اطلاعات زبان و روش تدریس خصوصی زبان انگلیسی خود، از بهترین منابع تدریس خصوصی زبان انگلیسی استفاده می‌کند.

برای مثال ابزارهای آموزشی آنلاین زبان انگلیسی نظیر Duolingo، Babbel، Rosetta Stone، Busuu و امثال آن را می‌شناسد و از متد‌های یادگیری این ابزارها در آموزش خود بهره می‌برد.

پادکست‌های زبان انگیسی معروفی همچون English as a Second Language (ESL) Podcast را شناسایی کرده و در صورت لزوم برای تقویت مهارت‌های (Listening) زبان‌آموزان خود، به آن‌ها این پادکست‌ها را معرفی می‌کند.

بنابراین میزان مهارت‌های استاد زبان انگلیسی در تخصص و سواد دانشگاهی خود و در استفاده از بروزترین منابع و ابزارهای تدریس، می‌تواند سطح او را از مابقی اساتید بالاتر برده و قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل ایشان را بیشتر کند.

قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل چقدر است؟

سایت‌های تدریس خصوصی زبان انگلیسی معتبر

پلتفرم‌های تدریس خصوصی زبان انگلیسی روی هزینه کلاس خصوصی زبان می‌تواند تاثیر بسزایی داشته باشد. استفاده از پلتفرم‌های تدریس خصوصی برای زبان‌آموزان، پراز فایده است. زیرا این پلتفرم‌ها، قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی را کنترل کرده و باتوجه به چارچوب نظارتی خود و صلاحیت‌های تدریس اساتید زبان، قیمت‌ها را مشخص می‌کنند. از برترین سایت‌های معتبر تدریس خصوصی زبان انگلیسی، سایت‌های زیر است:

سایت معلم خصوصی italki

Italki یک پلتفرم تدریس خصوصی آنلاین برای یادگیری زبان‌های مختلف است. این پلتفرم امکان برقراری ارتباط مستقیم اساتید زبان با زبان‌آموزان را فراهم می کند. از ویژگی‌های برتر این سایت تدریس خصوصی،‌ موارد زیر است:

  • انتخاب معلم مورد نظر خود
  • شرکت در کلاس تدریس خصوصی به صورت آنلاین

این مورد برای زبان‌آموزانی که امکان برگزاری کلاس به صورت حضوری را ندارند، یک مزیت ویژه محسوب می‌شود. همچنین از طریق سیستم تدریس خصوصی ‌آنلاین می‌توانند با هزاران معلم خصوصی زبان از سرتاسر دنیا ارتباط برقرار کنند.

  • انعطاف پذیری در برگزاری جلسات تدریس خصوصی
  • دریافت بازخورد مثبت و نمایش میزان پیشرفت خود توسط استاد زبان

سایت تدریس خصوصی Preply

Preply یک سایت آموزش آنلاین زبان انگلیسی است که به کاربران خود این اجازه را می‌دهد که از سرتاسر دنیا و از بین هزاران معلم زبان، استاد مدنظرشان را انتخاب کنند. از مهم‌ترین مزیت‌هایی این سایت:

  • انعطاف‌پذیری زمانی برای تعیین جلسات تدریس خصوصی زبان
  • یادگیری متناسب با نیازهای فردی
  • دسترسی به منابع آموزشی متنوع
  • تنوع در زبان‌های قابل یادگیری

علاوه بر یادگیری زبان انگلیسی، کلاس‌های تدریس خصوصی زبان فرانسه، تدریس خصوصی زبان اسپانیایی و تدریس خصوصی زبان آلمانی و غیره را نیز در آموزش‌های خود دارد.

  • ارزیابی میزان پیشرفت زبان‌آموز توسط اساتید و مجموعه
  • قابلیت دسترسی از طریق اپلیکیشن موبایل

قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل چقدر است؟

سایت تدریس خصوصی زبان انگلیسی استادبانک ostadbank

دسترسی به سایت‌های زبان انگلیسی خارجی برای کاربران داخل ایران دشوار است. اما در ایران نمونه معتبر این سایت‌های‌تدریس خصوصی که همه این مزیت‌های ذکرشده را در داخل مجموعه خود دارد، نیز از سال ۹۳ فعال است. سایت تدریس خصوصی استادبانک (www.ostadbank.com) توانسته تاکنون ۹۹ هزار دانش‌آموز و زبان‌آموز موفق را از مجموعه خود فارغ التحصیل کند.

قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی استادبانک متناسب با رتبه و امتیاز استاد تعیین می‌شود. در واقع اساتید زبان در بدو ورود به مجموعه تعیین صلاحیت شده و براساس میزان تجربیات خود، سطح دانش و تخصص از یک ستاره تا پنج ستاره و vip رتبهبندی می‌شوند. مهم‌ترین مزیت‌های این سایت‌

  • شفافیت در هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل اساتید زبان

منظور از شفافیت این است که زبان‌آموزان می‌توانند با کمک بخش نظرسنجی و سایر اطلاعات تدریس استاد، از کیفیت کلاس‌های ایشان آگاهی پیدا کنند. در واقع آن‌ها با کمک مزیت‌های استادبانک می‌توانند پی ببرند بابت چه ارزش‌ها و معیارهایی، قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل استاد را پرداخت می‌کنند.

  • پشتیبانی فعال وهمیشه در دسترس برای درخواست معلم خصوصی زبان
  • آموزش و تجربه یادگیری لذت بخش با برترین اساتید زبان از دانشگاه تهران، شهید بهشتی (www.sbu.ac.ir) و غیره
  • انعطاف‌پذیری در برگزاری کلاس به صورت تدریس خصوصی در منزل و تدریس خصوصی آنلاین
  • وجود تنوع قیمتی به دلیل رتبه‌بندی کردن پروفایل اساتید

این مزیت استادبانک باعث شده که هر زبان‌آموز و کاربری بتواند باتوجه به بودجه و توانایی مالی خود، معلم خصوصی زبان انگلیسی درخواست دهد.

انتخاب معلم خصوصی از مجموعه‌های معتبر به خصوص استادبانک، این کمک را به شما می‌کند تا بدانید در ابتدا استاد زبان مورد نظر چه مهارت‌ها و سوابقی دارد و سپس باتوجه به این سوابق، هزینه تدریس خصوصی زبان انگلیسی در منزل ایشان چقدر است و آیا این هزینه تعیین شده متناسب با ارزش کلاس و ارزش آموزشی که دریافت می‌کنید، می‌باشد یا خیر.

بنابراین اگر قیمت تدریس خصوصی زبان انگلیسی برای‌تان مهم است و از طرفی خواستار یادگیری زبان با کمک معلم خصوصی هستید، بهترین راه شرکت در این کلاس‌ها، سایت‌های همانند سایت تدریس خصوصی استادبانک است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آموزش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان