تولید 4 فیلم کوتاه درباره غزه


تولید 4 فیلم کوتاه درباره غزه

فیلمسازان مرکز فیلم جوان سوره با ۴ اثر کوتاه به سراغ مقاومت مردم فسلطین و روایت مظلومیت غزه رفتند.

تولید ۴ اثر کوتاه با موضوع غزه و مقاومت مردم فلسطین در مرکز فیلم جوان سوره به پایان رسید.

مرکز فیلم جوان سوره با هدف ایجاد چرخه تولید فیلم داستانی در کشور و حمایت و معرفی استعدادهای جوان فیلمسازی، نهادهایی را با محوریت حوزه‌های هنری در استان‌های کشور تاسیس کرده است. باشگاه فیلم رویش در مشهد و مدرسه سینمایی سلام در رشت از جمله این نهادهای تازه تاسیس است که دو اثر از آثار مذکور را تولید کرده‌اند.

فیلم کوتاه «آغوش» به کارگردانی امیرحسین کشمیری و تهیه‌کنندگی حسین رضایی‌فرد اولین محصول تجربی کوتاه مدرسه سینمایی سلام است که پس از طی مراحل فنی آماده نمایش شده‌است.

فیلم کوتاه «پیام» به نویسندگی و کارگردانی سعید ملتجی تولید باشگاه فیلم رویش مشهد است که روایت یک خبرنگار خانم را قبل از شهادت او و بعد از حملات وحشیانه رژیم اشغالگر صهیونیستی به تصویر می‌کشد. صداگذاری این فیلم کوتاه، با صداهای واقعی در شهر غزه انجام شده‌است.

تولید 4 فیلم کوتاه درباره غزه

انیمیشن کوتاه «آوای ابرها» به کارگردانی محمد لطفعلی و تهیه‌کنندگی هادی فیروزمندی است که با الهام از شعر غسان کنفانی درباره مظلومیت کودکان غزه ساخته شده‌است.

انیمیشن کوتاه «سرزمین جوانه‌های غمگین» به کارگردانی زینب‌سادات بدری و تهیه‌کنندگی محدثه پیرهادی نیز قصه‌ای درباره امتداد خون کودکان غزه است که با همکاری مشترک مرکز انیمیشن سوره و مرکز فیلم جوان سوره به تولید رسیده‌است.

همزمان با اعلام اسامی این آثار، از پوستر رسمی آن‌ها رونمایی به عمل آمد و به زودی عرضه این ۴ اثر کوتاه آغاز خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فیلم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان