لاپید دوباره خواستار استعفای نتانیاهو شد


لاپید دوباره خواستار استعفای نتانیاهو شد

رهبر اپوزیسیون رژیم صهیونیستی بار دیگر درخواست خود برای کناره گیری بنیامین نتانیاهو از قدرت را تکرار کرد.

«یائیر لاپید » رهبر اپوزیسیون و نخست وزیر پیشین رژیم صهیونیستی دوباره خواستار کناره گیری بنیامین نتانیاهو از قدرت شد.

لاپید در مصاحبه با رادیو GLZ گفت: «تغییر نخست وزیر در بحبوحه یک جنگ خوب نیست. اما کسی که در قدرت است بدترین است. او نباید ادامه دهد...»

درخواست برای کناره گیری نتانیاهو از قدرت درحالیست که گمانه زنیها درباره اینکه آیا او می‌تواند ائتلاف دوران جنگ خود را حفظ کند یا نه. کناره گیری برخی از احزاب کوچک از ائتلاف حاکم می‌تواند کابینه رژیم صهیونیستی را ساقط کند.

بنیامین نتانیاهو از زمان عملیات طوفان الاقصی که شکست سنگینی را بر این رژیم تحمیل کرد به شدت تحت فشار قرار دارد. منتقدان وی را عامل اصلی وقوع این فاجعه می‌دانند.

لاپید دوباره خواستار استعفای نتانیاهو شد

لاپید پیش از این با بیان این‌که «هر کس در این راه شکست بخورد نمی‌تواند ادامه دهد»، افزود: «فاجعه (7 اکتبر) با نام نتانیاهو ثبت شده و او اعتماد دستگاه‌ امنیتی و مردم اسرائیل را از دست داده است. بنابراین او باید تنها کار شایسته را انجام داده و از قدرت کنار برود.

طبق نتایج نظرسنجیهای اخیر، 76 درصد از شرکت‌کنندگان نیز معتقدند که نخست‌وزیر اسرائیل باید فوراً یا بعد از پایان جنگ از سمت خود استعفا دهد.

علیرغم فشارها برای کناره گیری نتانیاهو از قدرت او بارها تاکید کرده است که به هیچ وجه قصد استعفا ندارد و به جنگ با حماس ادامه خواهد داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اسرائیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


این ویدیو مناسب افراد زیر 18 سال نیست!