هواداران پرسپولیس، ستاره تیمشان را بخشیدند!


هواداران پرسپولیس، ستاره تیمشان را بخشیدند!

مدافع گرجستانی پرسپولیس با دبل مقابل شمس آذر از زیر فشار انتقادات خارج شد.

هواداران پرسپولیس، ستاره تیمشان را بخشیدند!

به گزارش راهبرد معاصر؛ بدون شک تلخ ترین بازی این فصل پرسپولیس دیدار مقابل الدحیل در ورزشگاه آزادی بود. بازی که پرسپولیس می توانست با شکست دادن حریف قطری راهی مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا شود ولی این اتفاق رخ نداد و شاگردان یحیی گل محمدی با شکست در این بازی خانگی از دور رقابت ها حذف شدند. پرسپولیس در آن بازی ابتدا از حریف پیش افتاد ولی چند دقیقه بعد گل تساوی را دریافت کرد.

در دقیقه ۸۰ بازی پنالتی برای قرمزها گرفته شد و مطمئن ترین بازیکن پرسپولیس یعنی گئورگی گولسیانی پشت توپ قرار گرفت ولی در عین ناباوری پنالتی را خراب کرد. چند دقیقه بعد با اشتباه این بازیکن پرسپولیس گل دوم را هم خورد و آرزوهای این تیم بر باد رفت. بعد از آن بازی گولسیانی به شدت مورد انتقاد قرار گرفت و تحت فشار قرار داشت. هواداران پرسپولیس ضمن انتقاد از این بازیکن، نسبت به گولسیانی موضع تندی گرفتند و حتی در فضای مجازی به او حمله کردند.

مدافع گرجستانی پرسپولیس در بازی با شمس آذر دبل کرد و نقش پررنگی در برد تیمش داشت. پیروزی که سرخ پوشان خیلی به آن نیاز داشتند و اگر این بازی را نمی بردند، کارشان برای ادامه فصل گره می خورد. گولسیانی هم دوباره برای پرسپولیس پنالتی زد و هم با دو گلی که به ثمر رساند، باعث پیروزی تیمش شد. حالا پرسپولیسی ها اتفاقات بازی با الدحیل را فراموش کردند و به نوعی مدافع گرجستانی تیمشان را بخشیدند. گولسیانی در دو سال گذشته مهره مفیدی برای پرسپولیس بوده و توانایی های خودش را در ترکیب سرخ ها ثابت کرده است./ خبرورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید