سری جدید موبایل‌های هواوی فیلترینگ را دور می‌زنند!


سری جدید موبایل‌های هواوی فیلترینگ را دور می‌زنند!

دیجیاتو نوشت: هواوی امروز از گوشی‌های جدید سری نوا ۱۲ در سه مدل رونمایی کرد که مدل‌های پرو و اولترا از ویژگی ارتباط ماهواره‌ای بهره می‌برند.

هواوی امروز در چین از گوشی‌های هوشمند سری نوا ۱۲ پرده برداشت. این خانواده در سه مدل از راه می‌رسد و مدل‌های پرو و اولترا از قابلیت ارتباط ماهواره‌ای بهره می‌برند. در ادامه با مشخصات و ویژگی‌های سری نوا ۱۲ بیشتر آشنا می‌شویم.

بیشتر بخوانید:

بلایی که کابل شارژ ارزان سر گوشی آیفون آورد/ عکس

مشخصات هواوی نوا ۱۲ پرو و اولترا

هواوی نوا ۱۲ پرو و اولترا نمایشگری با لبه‌های خمیده دارند و برای دوربین سلفی از حفره‌ای کپسولی‌شکل استفاده می‌کنند. وزن مدل اولترا ۱۹۸ گرم و مدل پرو ۲۰۱ گرم است، اما ضخامت هر دو ۷.۶۸ میلی‌متر اعلام شده است. هر دو گوشی نمایشگر ۶.۷۶ اینچی اولد با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی و رزولوشن ۲۷۷۶ در ۱۲۲۴ پیکسلی دارند، اما فقط مدل اولترا به شیشه محافظ Kunlun مجهز شده است.

هواوی نوا ۱۲ اولترا از تراشه Kirin ۹۰۰۰SL استفاده می‌کند، درحالی‌که قدرت مدل پرو را تراشه Kirin ۸۰۰۰ تأمین می‌کند. این دو تراشه دسترسی به شبکه ۵G را فراهم می‌کنند و می‌توانند با ماهواره ارتباط دوطرفه داشته باشند.

هواوی نوا ۱۲ پرو و اولترا انرژی خود را از یک باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی می‌گیرند که از شارژ سیمی سریع ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند. از دیگر ویژگی‌های این دو مدل می‌توان به بلوتوث ۵.۲ و ۱۲ گیگابایت رم اشاره کرد. مدل پرو حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی و مدل اولترا حداکثر ۱ ترابایت حافظه داخلی دارد.

دوربین این دو گوشی با یکدیگر تفاوتی ندارد. هر دو در قاب عقب سنسور اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، سنسور فوق‌عریض ۸ مگاپیکسلی و سنسور ماکرو دارند. لنز اصلی این گوشی‌ها از دریچه دیافراگم متغیر f/۱.۴ تا f/۴.۰ برخوردار است. در بخش سلفی هم یک دوربین فوق‌عریض ۶۰ مگاپیکسلی و یک دوربین پرتره ۸ مگاپیکسلی تعبیه شده که دوربین پرتره می‌تواند تا ۲ برابر زوم اپتیکال و تا ۵ برابر زوم دیجیتال فراهم کند.

سری جدید موبایل‌های هواوی فیلترینگ را دور می‌زنند!

مشخصات هواوی نوا ۱۲

هواوی نوا ۱۲ نمایشگر اولد ۶.۷ اینچی تخت با رزولوشن ۲۴۱۲ در ۱۰۸۰ پیکسل و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی دارد. قلب تپنده این گوشی تراشه Kirin ۸۰۰۰ است که تنها از شبکه ۴G پشتیبانی می‌کند. این محصول هم باتری ۴۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی دارد که از فناوری شارژ ۱۰۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

در بخش دوربین، هواوی نوا ۱۲ از سنسورهایی مشابه مدل‌های پرو و اولترا استفاده می‌کند، اما دیافراگم متغیر ندارد و دریچه دیافراگم آن در f/۱.۹ ثابت است. در بخش سلفی هم تنها یک سنسور ۶۰ مگاپیکسلی فوق‌عریض را می‌بینیم. این گوشی نیز با ۱۲ گیگابایت رم و حداکثر ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.

سری جدید موبایل‌های هواوی فیلترینگ را دور می‌زنند!

قیمت سری هواوی نوا ۱۲

هواوی نوا ۱۲ پرو در رنگ‌های سفید، مشکی، صورت و آبی و مدل اولترا در رنگ‌های مشکی، آبی و خاکستری عرضه می‌شود. عرضه قیمت مدل اولترا برای مدل ۵۱۲ گیگابایتی حدوداً ۶۵۸ دلار و برای مدل ۱ ترابایتی ۷۶۹ دلار است. مدل پرو نیز در مدل پایه ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۵۶۰ دلار و برای مدل ۵۱۲ گیگابایتی با قیمت ۶۱۵ دلار عرضه می‌شود. این محصولات از ۱۲ ژانویه (۲۲ دی‌ماه) به بازار می‌آیند.

هواوی نوا ۱۲ معمولی در رنگ‌های آبی، مشکی و خاکستری با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی با قیمت ۴۲۰ دلار و با حافظه ۵۱۲ گیگابایتی با قیمت ۵۶۰ دلار روانه بازار می‌شود. عرضه این دستگاه از ۵ ژانویه (۱۵ دی‌ماه) آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1853275

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی