این دزدان شکارچی خودروها در خیابان های تاریک شهرری بودند + جزییات


این دزدان شکارچی خودروها در خیابان های تاریک شهرری بودند + جزییات

حوادث رکنا: 2 سارق حرفه ای و سابقه دار لوازم و محتویات خودروها در محدوده شهرری دستگیر شدند.

به گزارش رکنا، سرهنگ محمد قاسم طرهانی گفت: در پی مراجعه و شکایت چند تن از شهروندان در هفته های اخیر در خصوص سرقت لوازم و محتویات خودرو در محدوده شهرری، و وصول پرونده به پلیس آگاهی پیگیری موضوع سریعاً به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در تحقیقات انجام شده مشخص شد، متهمان با سو استفاده از تاریکی هوا و محیط خودروهای پارک شده، سوژه مورد نظر را انتخاب و در فرصت مناسبی درب خودرو را تخریب و اقدام به سرقت محتویات داخل و قطعات خودروها می نماید.

این مقام انتظامی در ادامه ابراز داشت: کارآگاهان با اقدامات فنی و اطلاعاتی، در نهایت در سوم دی ماه سال جاری هویت و مخفیگاه متهمان را که دارای سابقه بودند، شناسایی شد.

وی گفت: بلافاصله با هماهنگی های قضائی تیمی از ماموران روز گذشته به مخفیگاه متهمان در محدوده شهرری مراجعه و طی یک عملیات غافلگیرانه هر 2 سارق را دستگیر کرده که در بازرسی از مخفیگاه 6 عدد باند، 4 عدد چراغ قوه، 2 عدد جعبه ابزار، 2 عدد ساب و یک عدد ضبط خودرو کشف که به همراه متهمان به کلانتری منتقل نمودند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری تصریح کرد: متهمان 30 و 32 ساله سابقه دار پس از انتقال به کلانتری ضمن اقرار به بزه انتسابی به بش از 20 فقره سرقت محتویات داخل خودرو معترف گردید که پس از تکمیل پرونده و پایان تحقیقات تحویل مراجع قضائی گردید.


این دزدان شکارچی خودروها در خیابان های تاریک شهرری بودند + جزییات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرقت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد امید به زندگی ؛ چندین انشا ادبی و زیبا امید به زندگی