مصوبات دولت برای حمایت از خودروسازی داخلی


مصوبات دولت برای حمایت از خودروسازی داخلی

سخنگوی دولت گفت: در راستای حمایت از تولید داخل، با موافقت دولت با پیشنهاد وزارت صمت تعرفه قطعات منفصله ساماندهی شد تا امکان حمایت از خودروهای داخلی فراهم شود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری سلامت(طبنا)علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه نشست هفتگی هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: بنا به پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه و ستاد مدیریت بحران، مبلغ ۲ هزار میلیارد تومان برای حمایت از سازمان دامپزشکی در مقابله با شیوع بیماری‌های واگیر پرندگان به تصویب دولت رسید.

وی در ادامه اظهار داشت: در راستای حمایت از تولید داخل در حوزه خودروسازی و افزایش داخلی‌سازی خودروها، با موافقت دولت با پیشنهاد وزارت صمت تعرفه قطعات منفصله ساماندهی شد تا امکان حمایت از خودروهای داخلی فراهم شود.

بهادری جهرمی بیان کرد: این مسأله به‌گونه‌ای اصلاح شد که هرچه واردات به سمت خودروهای کامل می‌رود تعرفه بالاتر و هرچه ارائه قطعات و ارائه خودروی تولید داخل باشد، تعرفه‌ها کاهش می‌یابد. هم‌چنین هرچه به سمت واردات خودروهای برقی و هیبریدی و ارزان‌تر حرکت شود، تعرفه‌ها کاهش می‌یابد.

سخنگوی دولت گفت: دربحث متقلبان کنکور هم دولت و هم سایر قوا همدل هستند و جدیت دارند و معتقدند که هیچ متقلبی امکان ورود به دانشگاه را ندارد زیرا این‌ خلاف حقوق سایر داوطلبان و مردم است

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوست داری ببینی کاراکترهای باب اسفنجی 50 سال دیگه چه شکلی میشن ؟