یوم‌الله 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است


یوم‌الله 9 دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اطلاعیه ای با عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت از مردم برای حضور در این تجمع سراسری دعوت کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت(طبنا)یوم‌الله ۹ دی، پاسداشتِ بصیرت ملت در خنثی‌سازی توطئه آمریکایی - صهیونیستی است که به قصدِ ضربه‌زدن و استحاله نظام جمهوری اسلامی و ایجاد خلل در صفوف ملت و شکاف بین امت و امامت طراحی و به صحنه نمایش آورده شد، ولی با تجلی دست قدرت الهی و سیلیِ محکم نسل سوم و با بصیرت انقلاب و با حضور بی‌نظیرِ مردم شکست خورد.

ذات آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی با بی‌ثبات‌سازی، تجاوز و توطئه سرشته شده و حملات جنون‌آمیز پس از شکستِ عملیات طوفان‌الاقصی و ترور سردار پرافتخار و الهام‌بخش سپاه پاسداران انقلاب اسلامی «سید رضی موسوی»، هم‌رزم دیرین شهید قدس و فلسطین حاج قاسم سلیمانی در آستانه سالروز شهادت ایشان، تداوم فتنه‌گری‌های نظام سلطه در منطقه و استمرار خطای راهبردی رژیم آپارتاید برای خروج از باتلاق خودساخته برای ترمیم آبروی از دست رفته خویش است.

بی‌شک تنها راه مقابله با فتنه‌ها و اقدامات تحریک آمیز رژیم صهیونیستی و آمریکا، آگاهی از جنگ ترکیبی و پیچیده دشمن و همچنین بصیرت و پیروی از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت‌آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) و ایستادگی برآرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ضمن تبریک و تسلیت شهادت سردار سرافزار اسلام به پیشگاه حضرت، ولی عصر، رهبر معظم انقلاب و مردم ایران اسلامی از ملت بصیر ایران عزیز دعوت می‌نماید تا با حضور حماسی در مراسم یوم الله ۹ دی در تهران و سراسر کشور، ضمن محکومیت رژیم جنایتکار و تروریست اسرائیل حمایت خود را از آرمان‌های انقلاب اسلامی، گروه‌های مقاومت فلسطینی و تجدید میثاق با، ولی امرمسلمین جهان اعلام نمایند.

مراسم یوم الله ۹ دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت»؛ در تهران از ساعت ۱۵:۰۰ در میدان آئینی امام حسین (علیه السلام) با سخنرانی آقای زاکانی شهردار محترم تهران برگزار خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاست خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لغت نامه ورزشی