اولین تصاویر از گلکسی S24 و S24 الترا/ عکس


اولین تصاویر از گلکسی S24 و S24 الترا/ عکس

دیجیاتو نوشت: در این رندرها رنگ‌ها و پیکربندی حافظه داخلی گلکسی S۲۴ پلاس و S۲۴ اولترا قابل مشاهده است.

زمان زیادی تا رونمایی و عرضه پرچمدارهای گلکسی S۲۴ سامسونگ نمانده و شایعات حول این گوشی‌ها بیش‌ از همیشه است. در جدیدترین شایعات، ظاهراً یکی از شرکای سامسونگ در کلمبیا رندرهای رسمی مدل‌های گلکسی S۲۴ را زودتر از موعد منتشر کرده است.

بیشتر بخوانید:

تفاوت مشهود گلکسی S۲۴ ظرفیت ۱۲۸ با سایر مدل‌ها!

براساس پست یک منبع آگاه در ایکس، تصاویری در یک وب‌سایت کلمبیایی منتشر شده که رندرهای سری گلکسی S۲۴ را نشان می‌دهد. این تصاویر رنگ‌ها و ظرفیت حافظه داخلی گلکسی S۲۴ پلاس و گلکسی S۲۴ اولترا را نشان می‌دهند. بااین‌حال، هیچ تصویری از مدل گلکسی S۲۴ معمولی درز نکرده است.

تصاویر فاش‌شده گلکسی S۲۴ اولترا و S۲۴ پلاس

همان‌طور که در تصویر بالا می‌بینید، گلکسی S۲۴ اولترا ظاهراً در دو رنگ زرد و مشکی عرضه خواهد شد. این دو رنگ زرد کهربایی و سیاه اونیکس نام دارند. از نظر ظرفیت ذخیره‌سازی، این عکس گلکسی S۲۴ اولترا را با ۱ ترابایت حافظه داخلی نشان می‌دهد، اگرچه به احتمال فراوان پیکربندی‌های ذخیره‌سازی دیگری نیز برای این گوشی در دسترس خواهد بود.

در تصویر گلکسی S۲۴ پلاس چهار گزینه رنگی وجود دارد. ظاهراً علاوه‌ بر دو رنگ زرد و مشکی که برای S۲۴ اولترا بود، گلکسی S۲۴ پلاس دو رنگ دیگر نیز دارد. احتمال دارد نام این دو رنگ خاکستری مرمری و بنفش کبالت باشد. براساس سنت هرساله سامسونگ، انتظار می‌رود همین چهار رنگ را در مدل معمولی گلکسی S۲۴ نیز ببینیم.

این رندرهای به ظاهر رسمی همچنین جزئیات دیگری را درمورد گلکسی S۲۴ پلاس ارائه می‌دهند؛ در تصویر بالا مدل ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی را می‌بینیم، اما به احتمال زیاد یک گزینه ۵۱۲ گیگابایتی نیز برای مدل‌های معمولی و پلاس خانواده S۲۴ وجود داشته باشد.

سامسونگ هنوز تاریخ دقیق معرفی سری گلکسی S۲۴ را اعلام نکرده است، اما به احتمال فراوان پرچمدارهای آینده سامسونگ در تاریخ در ۱۷ ژانویه ۲۰۲۴ (۲۷ دی‌ماه ۱۴۰۲) در سن‌خوزه آمریکا رونمایی خواهند شد. این گوشی‌ها را همان روز می‌توان پیش‌خرید کرد، اما فروش عمومی آن‌ها ممکن است در ۳۰ ژانویه (۱۰ بهمن‌ماه) آغاز شود.

اولین تصاویر از گلکسی S24 و S24 الترا/ عکس

اولین تصاویر از گلکسی S24 و S24 الترا/ عکس

بیشتر بخوانید:

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1853706

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


راز قتل همسر و فرزند با آتش افروزی