دادستانی انار از امروز آغاز بکار کرد 


دادستانی انار از امروز آغاز بکار کرد 

رئیس حوزه قضایی شهرستان انار، از آغاز به کار دادستانی این نهاد قضایی پس از چندین سال وقفه با معرفی دادستان جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری سلامت(طبنا) از کرمان؛ جواد طالبیان،در آیین معارفه دادستان انار تصریح کرد: از سال ۱۳۹۸ تاکنون، حوزه قضایی انار بنا به دستورالعمل‌ های قوه قضاییه به صورت دادگاه عمومی اداره می‌ شد؛ که پس از پیگیری ریاست کل دادگستری استان، ساختار تشکیلاتی حوزه قضایی انار اصلاح و ارتقا یافت و مجددا دادسرای عمومی و انقلاب در شهرستان از امروز و پس از معارفه دادستان جدید آغاز به کار خواهد کرد.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان: دادستان ها با قاطعیت با عوامل و رخ دادهای ناامنی برخورد کنند

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در آئین معارفه دادستان عمومی و انقلاب شهرستان انار، تصریح کرد: دادستان ها به عنوان مدعی العموم وظیفه پیگیری حقوق عامه-اجرای عدالت و تامین امنیت و پیشگیری از وقوع جرائم را بر عهده دارند و بایستی با قاطعیت با عوامل و رخ دادهای ناامنی برخورد کنند.

وی افزود: انار جزء امن ترین شهرهای استان کرمان می باشد و امیدواریم با راه اندازی دادستانی در این شهرستان رخ دادهای ناامنی به حداقل ممکن برسد.

رئیس کل دادگستری استان کرمان؛ کشور در آستانه برگزاری یک انتخابات بزرگ و مهم می باشد و حضور پر شور و گسترده مردم در این آزمون مهم می تواند تمام نقشه های دشمنان و معاندان این نظام را از بین ببرد.

دادستانی انار از امروز آغاز بکار کرد 

امام جمعه انار: قدردان دستگاه قضایی در خصوص ارتقای ساختار قضایی در این شهرستان هستیم

حجت الاسلام اکبر علیدادی سلیمانی در آیین معارفه دادستان انار، ابراز داشت: از رییس کل دادگستری استان کرمان و دستگاه قضایی استان که در خصوص تحقق مطالبه چندین ساله مردم این شهرستان در خصوص راه اندازی دادستانی اهتمام داشتند قدردانی می‌ کنیم.

وی افزود: مردم شهرستان انار ۱۳۱ شهید تقدیم نظام کرده اند؛ که ۳ شهید برای پیروزی انقلاب بوده است.

امام جمعه شهرستان انار اظهار داشت: روزانه بیش از۲۴۰ تریلر وکامیون از شهرهای مختلف وارد شهر انار می شود و باعث خسارت به زیرساخت ها، جاده ها و خیابان های شهرستان می شود و این مورد؛ حتی باعث ناامنی جاده‌ ای شده است؛ بنابراین از مدعی العموم خواستار رسیدگی در این رابطه هستیم.

حجت الاسلام علیدادی سلیمانی خواهان تعیین تکلیف ۱۳۰ واحد مسکونی شرکت راه آهن بندرعباس در دهستان بیاض شد و از دادستانی و مدعی العموم درخواست پیگیری آلایندگی برخی معادن که خسارت‌ های محیط زیستی زیادی برای شهرستان انار دارند؛ اما هیچ حق و حقوقی برای مردم در نظر گرفته نشده است، شد.

دادستانی انار از امروز آغاز بکار کرد 

فرماندار انار: وجود دستگاه قضایی در هر شهری پیام آور عدالت و امنیت است

محسن صالحی، خاطرنشان ساخت: رفتن دادستانی از انار تبعات زیادی داشت و امروز اتفاق خیلی خوبی با احیای دادسرای شهرستان انجام شده است و وجود دستگاه قضایی در هر شهری پیام آور عدالت و امنیت است./ دادگستری استان کرمان

دادستانی انار از امروز آغاز بکار کرد 

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قوه قضائیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا