کیفرخواست جاعلان بلیت‌های کنسرت رضا بهرام صادر شد


کیفرخواست جاعلان بلیت‌های کنسرت رضا بهرام صادر شد

روابط عمومی دادگستری یزد اعلام کرد: حسب شکایت ۲۸ نفر از مالباختگان (به طور میانگین هر شاکی با خرید سه بلیت) در مورد جعل بلیت کنسرت رضا بهرام در این شهر، پرونده کیفری در دادسرای یزد تشکیل و متعاقب شناسایی سه متهم، به اتهام نامبردگان مبنی بر جعل رایانه‌ای و کلاهبرداری از طریق ارائه بارکد‌های جعلی به خریداران، رسیدگی و کیفرخواست صادر شد.

کیفرخواست جاعلان بلیت‌های کنسرت رضا بهرام صادر شد

به گزارش راهبرد معاصر؛ روابط عمومی دادگستری یزد در گزارش روز پنجشنبه خود اضافه کرد: با توجه به استقبال عمومی از خرید در سایت دیوار، مراجعان و خریداران از سایت مذکور باید از صحت معاملات خود در این فضا اطمینان کامل کسب نمایند، پرداخت امن از طریق سایت دیوار یکی از تدابیر اندیشیده شده در این راستا می‌باشد.

بنابر این گزارش این سرویس به این گونه عمل می‌کند که سایت دیوار به عنوان واسطه وارد معامله می‌شود و اشخاص به جای واریز مبلغ کالا به حساب فروشنده، آن را به حساب امن واریز می‌کنند و این حساب امن در صورتی که خریدار، کالا را تحویل گرفت و صحت و اصالت کالا را تأیید نمود، پول را به حساب فروشنده واریز می‌کند و بدین صورت مطمئن می‌شویم هم خریدار پول را از دست نداده و هم فروشنده رسید جعلی دریافت نکرده است.

نکته حائز اهمیت این است که در معاملات غیرحضوری قبل از مشاهده کالا و بررسی مشخصات مورد نظرتان، وجهی پرداخت نکنید. جهت تشخیص بلیت جعلی، می‌توانید از طریق سایت فروش بلیت، با وارد کردن تلفن همراه و کد پیگیری، از اصالت بلیت اطمینان حاصل نمایید./ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کلاهبرداری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بلایی که ناخن کاشت سرتان می آورد / راهکار پیشگیری و درمان قارچ کاشت ناخن + فیلم