عملیات اجرایی هفت طرح در رباط کریم آغاز شد


عملیات اجرایی هفت طرح در رباط کریم آغاز شد

رکنا: عملیات اجرایی هفت طرح با اعتبار یکهزار و ۵۰۰ میلیاردریال با محوریت ورزش و ایمنی در رباط کریم آغاز شد که طبق برنامه قرار است ۶ ماه آینده افتتاح شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی رکنا، حمیدرضا الهیاری روز پنجشنبه در آئین آغاز عملیات اجرایی این طرح ها که با حضور فرماندار، امام جمعه و اعضای شورای اسلامی شهر رباط کریم برگزار شد، گفت: شهر رباط کریم قهرمانان و ورزشکاران زیادی دارد از این رو مطالبه مردم و به ویژه نوجوانان و جوانان از ما ایجاد اماکن ورزشی بوده است.

وی ادامه داد: طرح های زیادی در این زمینه با اعتبار یک هزار و ۵۰۰ میلیارد یال کلنگ زنی می شود که عمده آن به بخش ورز اختصاص دارد و قول می دهیم تا نهایتا ۶ ماه دیگر افتتاح شود.

الهیاری با بیان اینکه عملیات اجرایی چهار زمین چمن مصنوعی امروز کلنگ زنی شد، گفت: این چهار زمین در محلات مختلف شهر رباط کریم از جمله سپیدار، پارک معلم و فخرالملوک احداث می شود و با اعتباری ۱۲۰ میلیارد ریالی تا ۲۲ بهمن افتتاح می شود تا دیگر شاهد مصدومیت نوجوانانمان در زیمن های خاکی فوتبال نباشیم.

به گفته این مسئول، عملیات اجرایی احداث بوستان ترافیک و کودک در پایانه آبشناسان هم با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال امروز آغاز شد.

الهیاری افزود: پایانه آبشناسان یک فضای بی دفاع شهری بود که با تاسیس بوستان ترافیک و کودک تا اول اسفند شاهد پویایی این منطقه از شهر رباط کریم خواهیم بود.

شهردار رباط کریم همچنین به کلنگ زنی ۲ طرح ورزشی در بوستان عطر یاس اشاره کرد و گفت: در این بوستان یک خانه کشتی و یک سوله ورزشی چند منظوره که مجهز به سالن تخصصی بدنسازی و ورزش های قدرتی است، در آینده نزدیک افتتاح می شود.

شهرستان رباط کریم در جنوب غربی استان تهران با سه شهر رباط کریم، پرند و نصیر شهر با جمعیت نزدیک به ۵۵۰ هزار نفر قرار دارد.


عملیات اجرایی هفت طرح در رباط کریم آغاز شد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ جزئیاتی از سرقت صندوق امانات بانک ملی