شباهت عجیب نفیسه روشن به مادرش / سفر خارجی مادر و دختری + عکس


شباهت عجیب نفیسه روشن به مادرش / سفر خارجی مادر و دختری + عکس

نفیسه روشن عکس جدیدی به همراه مادرش در خارج از کشور به اشتراک گذاشت. شباهت بسیار زیاد نفیسه روشن و مادرش به هم...

شباهت عجیب نفیسه روشن به مادرش / سفر خارجی مادر و دختری + عکس

نفیسه روشن عکس جدیدی به همراه مادرش در خارج از کشور به اشتراک گذاشت. شباهت بسیار زیاد نفیسه روشن و مادرش به هم باعث تعجب مخاطبان در اینستاگرام شده است. نفیسه روشن متولد ۱۳۶۱ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون است.

عکس نفیسه روشن و مادرش

شباهت عجیب نفیسه روشن به مادرش / سفر خارجی مادر و دختری + عکس

تحصیلات نفیسه روشن

فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد می باشد که از ۱۹ سالگی با سریال روزهای به یادماندنی شروع کرد. در کنار فعالیت هنری به شدت حامی حیوانات بوده و سفیر دوقلوهاست.

شغل پدر نفیسه روشن

خانم بازیگر در محله باغ صبا تهران به دنیا آمده است، پدرش مهندس پرواز در نیروی هوایی ارتش و مادرش خانه دار می باشد و تنها برادرش نیز هم اکنون مهندس پرواز است.

نفیسه روشن در چه سنی بازیگری را شروع کرد؟

خانم بازیگر: سال ۱۳۸۲ در ۱۹ سالگی با سریال روزهای به یادماندنی جلوی دوربین رفتم اما اولین بازی جدی من در سال ۱۳۸۵ بازی در یکی از ایپزود های سریال کلانتر بود.

ماجرای ازدواج نفیسه روشن

نفیسه روشن در سال ۱۳۹۱ وقتی ۳۰ ساله بود با یک خلبان هواپیمای مسافربری بنام بهنام ازدواج کرد. زندگی نفیسه روشن و همسرش شش سال بیشتر دوام نداشت و این زوج در سال ۱۳۹۷ برای همیشه از هم جدا شدند. در شهریور ۱۴۰۲ شایعه ازدواج دوباره خانم بازیگر با همسر سابقش در فضای مجازی منتشر شد اما ایشان با تکذیب این خبر اعلام کرد به رابطه تمام شده باز نمیگردد.

نفیسه روشن با کدام فیلم به شهرت رسید؟

سال ۱۳۸۶ وقتی ۲۵ ساله بود در سریال اغما به کارگردانی سیروس مقدم در کنار چهره هایی چون لعیا زنگنه حامد کمیلی و مرحوم امین تارخ به شهرت رسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج