وزارت ارشاد، آگهی های دولتی روزنامه جمهوری اسلامی را قطع کرد


وزارت ارشاد، آگهی های دولتی روزنامه جمهوری اسلامی را قطع کرد

روزنامه جمهوری اسلامی حاضر به تمکین نسبت به خواسته‌های غیر فرهنگی وزارت مذکور نشده و اکنون برای دومین بار مشمول قطع شدن آگهی‌های دولتی توسط این وزارت گردیده است.

مسیح مهاجری مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی از قطع آگهی‌های دولتی روزنامه توسط وزارت ارشاد به دلیل انتقادات این روزنامه خبر داد و اعلام کرد که حاضر به تمکین نسبت به «خواسته‌های غیر فرهنگی» وزارت مذکور نشده است.

به گزارش «انتخاب»؛ او در نامه‌ای به همکاران خود در روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: «بیگانه بودن متولیان جدید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از فرهنگ و مطبوعات موجب شده آن‌ها هیچ نقدی را برنتابند و تصور کنند رسانه‌ها باید چشم و گوش بسته در اختیار اهداف آن‌ها باشند چنین انتظاری با فرهنگ اسلامی و آزاداندیشی شیعی در تضاد است و، چون روزنامه جمهوری اسلامی حاضر به تمکین نسبت به خواسته‌های غیر فرهنگی وزارت مذکور نشده اکنون برای دومین بار مشمول قطع شدن آگهی‌های دولتی توسط این وزارت گردیده است.

برای ناکام نمودن زورگویان از شما همکاران گرامی روزنامه در سراسر کشور انتظار دارم با تلاش در جهت اخذ آگهی به ویژه آگهی‌های خصوصی و صفحه ویژه، کاهش درآمد روزنامه را جبران نمائید. ما دست اندرکاران روزنامه جمهوری اسلامی آزادگی و استقلال کار روزنامه نگاری را با هیچ چیز عوض نخواهیم کرد و اطمینان دارم خدای متعال در این راه پر افتخار یار و مددکار ما خواهد بود.»

مسیح مهاجری مدیر مسئول

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین وضعیت بیماری ترانه علیدوستی