شلیک دزدان مسلح طلافروشی به زن رهگذر در شادآباد تهران


شلیک دزدان مسلح طلافروشی به زن رهگذر در شادآباد تهران

رکنا: حمله سارقان مسلح به یک طلافروشی با فعال شدن سیستم مه پاش مغازه ناکام ماند اما بر اثر شلیک سارقان نقاب دار یک زن رهگذر مجروح شد.

به گزارش رکنا، هفته گذشته حدود ساعت 7 شب چهار مرد جوان سوار بر دو موتورسیکلت در حالی که چهره هایشان را با ماسک پوشانده بودند و یکی از آنها اسلحه کلاشنیکفی به‌دست داشت و دیگری پتک و تبرچه در مقابل یک طلافروشی در شادآباد توقف کردند. داخل مغازه سه مرد طلافروش در حال صحبت با سه مشتری بودند که ناگهان با شنیدن صدای شکستن شیشه ویترین مغازه شوکه و وحشت زده شدند.

مردان خشن با تبرچه و پتک در حال شکستن شیشه ویترین طلافروشی بودند و یکی از آنها نیز شروع به تیراندازی هوایی کرد تا با ایجاد رعب و وحشت از جمع شدن کسبه و رهگذران و مقاومت طلافروش‌ها جلوگیری کند. اما در این میان یکی از گلوله‌ها به صورت زن جوانی که در حال عبور از خیابان بود اصابت کرد و زن جوان زخمی شد.

از طرفی طلافروشان بلافاصله سیستم مه پاش طلافروشی را فعال کردند.به محض اینکه دکمه مه پاش زده شد مواد شیمیایی که آسیبی نیز برای انسان ندارد فضا را به صورت مه پر کرد و جلوی دید را گرفت.

از آنجا که سیستم مه پاش و هشدار خطر مغازه فعال شده بود پلیس در جریان قرارگرفت و مأموران راهی صحنه محل سرقت شدند.

سارقان که دیدشان را از دست داده بودند، به ناچار سوار بر موتورسیکلت از محل متواری شدند.

گزارش این سرقت ناموفق به کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی پایتخت اعلام شد. بدنبال اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان راهی محل شده و در بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف محل سرقت مشخص شد که سارقان پلاک موتورهایشان را مخدوش کرده‌اند. تحقیقات برای شناسایی سارقان و دستگیری آنها ادامه دارد.


شلیک دزدان مسلح طلافروشی به زن رهگذر در شادآباد تهران

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرقت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی