عکس لو رفته متین ستوده در جشن عروسی / استایل مجلسی مشکی رنگ + عکس


عکس لو رفته متین ستوده در جشن عروسی / استایل مجلسی مشکی رنگ + عکس

متین ستوده پست جدیدی در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. لباس مجلسی مشکی و اکسسوری خاص خانم بازیگر در اینستاگرام حسابی ترکانده است. متین ستوده متولد ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است. عکس متین...

عکس لو رفته متین ستوده در جشن عروسی / استایل مجلسی مشکی رنگ + عکس

متین ستوده پست جدیدی در اینستاگرام به اشتراک گذاشت. لباس مجلسی مشکی و اکسسوری خاص خانم بازیگر در اینستاگرام حسابی ترکانده است. متین ستوده متولد ۲۲ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون است.

عکس متین ستوده با لباس مجلسی

عکس لو رفته متین ستوده در جشن عروسی / استایل مجلسی مشکی رنگ + عکس

تحصیلات متین ستوده

دانشجوی انصرافی رشته مدیریت بازرگانی می باشد که اولین بار با حمایت پدر جلوی دوربین رفت. ایشان با ۱۷۶ سانتی متر قد، از قدبلندترین بازیگر زن ایرانی می باشد که اغلب نگران نداشتن پارتنر هم قد می باشد.

همسر متین ستوده کیست؟

متین ستوده ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ در ۳۶ سالگی خبر ازدواج خود با علی زندی از بازیگران نه چندان شناخته شده که حالا صاحب رستوران طهران پاریس است، ازدواج کرد.

مخالفت پدر متین ستوده با بازیگری

اولین بار سال ۱۳۷۱ در ۷ سالگی از طریق پدرش در سریال بازنشستگی جلوی دوربین رفت سپس سال ۱۳۷۴ هم در سریال این خانه دور نیست حضور داشت. بعد از این دو تجربه، پدرش بخاطر عقب افتادن درس با ادامه فعالیت اش مخالفت کرد.

ماجرای شکست عشقی متین ستوده

خانم بازیگر: یک نفر مرا صادقانه دوست داشت ولی من قدر احساسش را ندانستم و بی ‎‌رحمانه با او صحبت کردم، بعد که برگشتم پذیرفته نشدم، جایم پر شده بود و من دیر برگشته بودم.

متین ستوده با کدام فیلم به شهرت رسید؟

شهرت خانم ستوده سال ۱۳۹۵ وقتی ۳۱ ساله بود با سریال لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت کنار هوتن شکیبا و امیر کاظمی به شهرت رسید. این مجموعه با استقبال خود مردم در فصل دوم و سوم با نام فوق لیسانسه ها ادامه یافت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!