کدام کالاها در آذر ماه ارزان شدند؟


کدام کالاها در آذر ماه ارزان شدند؟

در گروه نان و غلات، اقلام " شیرینی خشک " با ١,٧ درصد و" رشته آش " با ١.٦ درصد بیشترین افزایش قیمت را نسبت به ماه قبل داشته‌اند و همچنین بیشترین کاهش قیمت مربوط به "برنج ایرانی درجه یک " با ١.٧- درصد می باشد.

کدام کالاها در آذر ماه ارزان شدند؟

به گزارش راهبرد معاصر؛ در آذرماه تغییرات متوسط قیمت اقلام خوراکی منتخب برای گروه‌های مختلف کالاهای خوراکی در مناطق شهری کشور بشرح زیر است:

نان و غلات:

در این گروه، اقلام " شیرینی خشک " با ١,٧ درصد و" رشته آش " با ١.٦درصد بیشترین افزایش قیمت را نسبت به ماه قبل داشته‌اند و همچنین بیشترین کاهش قیمت مربوط به "برنج ایرانی درجه یک " با ١.٧- درصد می باشد.

گوشت قرمز، سفید و فرآورده‌های آن‌ها:

در این گروه، اقلام " مرغ ماشینی" با ٨,٣ درصد ، "کنسرو تن ماهی" با ٤.� درصد و " ماهی قزل آلا " با ٢.٩ درصد بیشترین افزایش قیمت را نسبت به ماه قبل داشته‌اند.

لبنیات، تخم مرغ و انواع روغن:

در این گروه، بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به "شیر خشک" با ٢,٦ درصد ، " تخم مرغ ماشینی" با ٢.٣ درصد و

" کره پاستوریزه" با ١,٥ درصد و همچنین بیشترین کاهش قیمت مربوط به " روغن مایع" با ١.٦- درصد و " روغن نباتی جامد" با -0.3درصد می باشد.

میوه و خشکبار:

در این گروه، بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به " هندوانه" با ٨٦,٨ درصد، " خربزه" با ١٣.٧ درصد ، " انار " با ٨.٩ درصد و " موز " با ٨.٢ درصد همچنین بیشترین کاهش قیمت مربوط به " پرتقال" با ٧.١- درصد و " پسته" با -0.9 درصد می­باشد.

کدام کالاها در آذر ماه ارزان شدند؟

سبزیجات و حبوبات:

در این گروه، بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به" گوجه فرنگی " با ٦٨,٩ درصد ،" خیار " با ٢٨.٩ درصد و " پیاز" با 20.7 درصد و همچنین بیشترین کاهش قیمت مربوط به " فلفل دلمه ای " با ٤.٨- درصد و " هویج فرنگی" با 0.٩- درصد می­باشد.

قند و شکر، آشامیدنی‌ها و سایر خوراکی‌ها:

در این گروه، بیشترین افزایش قیمت نسبت به ماه قبل مربوط به " چای خارجی بسته ای " با ٢,٥ درصد و" سس گوجه فرنگی " با ٢.٢ درصد و همچنین بیشترین کاهش قیمت مربوط به " شکر " با -0.4درصد می‌باشد./ تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید