تذکر نماینده مجلس درمورد رتبه بندی معلمان


تذکر نماینده مجلس درمورد رتبه بندی معلمان

یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با انتقاد از تعویق در پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان، خطاب به وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: انتظار می رود رتبه بندی معلمان را طبق قانون مجلس هرچه سریع تر اعمال کنید.

محمد مهدی فروردین در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، بیان کرد: شهادت سردار سید رضی موسوی از یاران باوفای شهید حاج قاسم را خدمت خانواده و ملت عزیز ایران تبریک می‌گویم. همچنین شهادت یکی از دلاوران فراجا پلیس امنیت شهرستان فیروزآباد شهید بخشنده را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم.

نماینده مردم فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش، تصریح کرد: نمی دانم آقای وزیر دغدغه پاداش فرهنگیان را دارد یا خیر؟ اگر شما جای فرهنگیان بودید چه جوابی برای خانواده های خود داشتید؟ چرا پرداخت پاداش فرهنگیان را به تعویق انداخته‌اید؟ انتظار می رود رتبه بندی معلمان را طبق قانون مجلس هرچه سریع تر اعمال کنید.

تذکر نماینده مجلس درمورد رتبه بندی معلمان

وی در تذکری دیگر خطاب به وزیر نیرو بیان کرد: داستان کنتورهای حجمی چیست؟ سازمان آب به کشاورز ظلم می‌کند و پاسخ درستی به آنها نمی‌دهد؛ بنابراین باید یک بار برای همیشه به جریان کنتور حجمی ورود کنیم؛ چرا که در این اوضاع خشکسالی به کفایت به زندگی مردم و کشاورزان خسارت وارد کرده است اما افزایش سرسام آور کود و بذر این فشار را چند برابر کرده است؛ لذا نباید اجازه دهیم امنیت غذایی کشور به خطر افتد و تولید متوقف شود.

وی افزود: کشاورزان با مشکل سوخت رو به رو هستند و وزارت جهاد کشاورزی قوانین من درآوردی اعمال می‌کند. تمامی مزرعه‌داران و باغداران با مشکل سوخت مواجه هستند و نسبت به وضعیت موجود اعتراض دارند. باید با تعامل با وزارت نفت مشکل سوخت کشاورزان را هرچه سریع تر حل کنید. همچنین امروز عشایر بیش از گذشته به حمایت نیاز دارند چرا که با مشکلات عدیده ای روبرو هستند اما در موضوع آرد عشایر هیچ کس پاسخگو نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی