فراجا بازوی قوی نظام و حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی


فراجا بازوی قوی نظام و حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی

حوادث رکنا: جانشین فرمانده کل انتظامی کشور گفت: مجموعه انتظامی مجموعه‌ای موثر در امنیت داخلی و بازوی قوی نظام و حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

به گزارش رکنا، سردار قاسم رضایی در کمیسیون عملیات شهرستان امیدیه با زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا گفت: آرامشی که در آن هستیم را مدیون شهداییم به ویژه شهدای مظلوم فراجا و شهدای این شهرستان شهید پرور که در دفاع مقدس نقش بارزی داشتند.

وی از تلاش‌ها و زحمات کارکنان انتظامی شهرستان امیدیه قدردانی کرد و بیان داشت: از خانواده‌های شما که با حمایت و پشتیبانی باعث شدند شما در کار خود موفق باشید نیز قدردانی می کنیم.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر تقویت انسجام داخلی در فرماندهی انتظامی امیدیه، عنوان کرد: توزیع مسئولیت‌ها و کار باید متناسب با نیروی انسانی موجود باشد.

وی بر اشراف اطلاعاتی در همه موضوعات از جمله سلاح‌های غیرمجاز، سارقان ، معتادان ، خرده فروشان و ... تاکید و خاطرنشان کرد: ما مسئول امنیت و مقابله با جرایم آشکار هستیم و یکی از مولفه­ های دستور العمل امنیت محله محور می باشد که در آن اشراف اطلاعاتی حائز اهمیت است.

سردار رضایی به موضوع آموزش کارکنان اشاره داشت و ادامه داد: در بحث آموزش نقاط آسیب پذیر را رفع کنید مامور پلیس باید آموزش ببیند که نباید چیز خلافی را ببیند و بی تفاوت باشد که اگر چنین شد بایستی با آن برخورد صورت گیرد.

وی تبیین فرهنگ سازمانی در مجموعه انتظامی را مهم برشمرد و بیان کرد: مجموعه انتظامی مجموعه ای موثر در امنیت داخلی و بازوی قوی نظام و حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی است و با توجه به اینکه دشمنان امنیت به صورت ریشه ای خانواده و جامعه ما را هدف قرار داده اند باید با تبیین فرهنگ سازمانی از مجموعه انتظامی و خانواده های خود صیانت کنیم.

جانشین فرمانده کل انتظامی کشور با اشاره به اینکه مجموعه انتظامی به عنوان یک سازمان انقلابی اعتقاد به پاسداری از خون شهدا دارد، تصریح کرد: دشمن در صدد کم کردن مشارکت در انتخابات است که ما با توجه به این موضوع برای شرکت در انتخابات مشوق باشیم ولی وظیفه ذاتی پلیس که امنیت است را فراموش نکنیم


فراجا بازوی قوی نظام و حافظ دستاوردهای انقلاب اسلامی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیری/همه از خنده رفتند روی هوا + فیلم