خبر مهم صندوق بازنشستگی کشوری درباره صدور احکام رتبه بندی معلمان و فرهنگیان بازنشسته


خبر مهم صندوق بازنشستگی کشوری درباره صدور احکام رتبه بندی معلمان و فرهنگیان بازنشسته

معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری درباره صدور احکام معلمان و فرهنگیان بازنشسته توضیحاتی داد.

خبر مهم صندوق بازنشستگی کشوری درباره صدور احکام رتبه بندی معلمان و فرهنگیان بازنشسته

به گزارش راهبرد معاصر؛ معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری از صدور احکام رتبه بندی ۶۲ هزار معلم بازنشسته و همچنین مشمولان بخشنامه ۲۳۰ (استفاده از معلمان در بخش اداری) که در دوره زمانی ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ تا ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ بازنشسته شدند، خبر داد.

«رضا فیضی نژاد» روز شنبه در حاشیه حضور در اداره صندوق بازنشستگی اصفهان افزود: هر چند قانون رتبه بندی معلمان در سال ۱۴۰۰ مصوب شد، اما در عمل احکام کارگزینی ذینفعان در نیمه دوم سال ۱۴۰۱ توسط آموزش و پرورش صادر شد.

وی اظهار داشت: به این دلیل برای مستخدمینی که در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ بازنشسته شدند، چون پرونده پرسنلی آن‌ها هنگام صدور حکم بازنشستگی، بدون امتیاز رتبه بندی در احکام کارگزینی بود، در عمل امکان اعمال رتبه بندی برای آن‌ها در آن مقطع زمانی ممکن نبود.

معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری افزود: بر این اساس رتبه بندی احکام بازنشستگان در سالجاری در دستور کار قرار گرفت و فایل اطلاعات ۶۲ هزار نفر از آن‌ها از طرف وزارت آموزش و پرورش دریافت شد.

فیضی با بیان اینکه میانگین رقم مابه التفاوت برای هر کدام از این افراد را در طول اجرای قانون رتبه بندی (۶ ماهه دوم ۱۴۰۰ تا پایان ۱۴۰۱) ماهیانه تا پایان سال با تامین اعتبار از طرف سازمان برنامه و بودجه کشور پرداخت می‌شود، یادآور شد: مرحله اول این اقدام ساعاتی پس از پرداخت حقوق آذر به حساب ذینفعان واریز شد.

معاون فنی صندوق بازنشستگی کشوری افزود: افرادی که بازنشسته سال ۱۴۰۱ بوده و احکام آنان صادر نشده جزء مواردی هستند که مشخصات آنان در فایل ارسالی از سوی وزارت آموزش و پرورش نبوده و بنابراین احکام این افراد پس از ارسال مشخصات از سوی وزارت آموزش و پرورش قابل بررسی و اصلاح خواهد بود.

وی در پایان یادآور شد: استان اصفهان بالغ بر ۱۱۰ هزار بازنشسته آموزش و پرورش دارد که حدود تاکنون چهار هزار و ۵۰۰ حکم بابت مشمولان رتبه بندی صادر شده است. / روزنو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!