واکنش نماینده مجلس به نحوه اجرای رتبه بندی معلمان


واکنش نماینده مجلس به  نحوه اجرای رتبه بندی معلمان

نماینده مردم اقلید در مجلس شورای اسلامی خواستار اجرای دقیق رتبه بندی معلمان و پرداخت پاداش پایان خدمت فرهنگیان شد.

واکنش نماینده مجلس به  نحوه اجرای رتبه بندی معلمان

به گزارش راهبرد معاصر؛ مسلم صالحی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس، خطاب به وزیر امور اقتصادی و دارایی، بیان کرد: رئیس گمرک جایگاه معاون وزیر را دارد و عمده تخلفات در بحث پرونده چای دبش در مورد نوع واردات، ارزیابی کیفیت و دریافت استانداردهای لازم برای واردات چای برعهده گمرک بوده و در این رابطه اهمال‌کاری زیادی شده است، اما متأسفانه وزرای اقتصاد، صمت و جهاد کشاورزی و بانک مرکزی هیچ‌گونه عکس‌العملی در این رابطه نشان نمی‌دهند.

وی در ادامه اظهار کرد: ضروری است در جلسه علنی یا غیرعلنی مجلس دستگاه‌های نظارتی و امنیتی گزارشی در مورد تخلفات چای دبش ارائه کنند تا از تخلفات در آینده جلوگیری شود. نمی‌دانیم وزیر اقتصاد و دارایی چه اصراری دارد که رئیس گمرک همچنان در گمرک باقی بماند در حالی که در این حوزه شاهد تخلفات گسترده‌ای هستیم.

نماینده مردم اقلید در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان برنامه و بودجه، تصریح کرد: اجرای ناقص رتبه بندی معلمان به ویژه برای بازنشستگان و همچنین پاداش پایان خدمت بازنشستگان قابل قبول نیست. متاسفانه روز به روز این پول بی‌ارزش‌تر می‌شود و توجه لازم به این قشر صورت نمی گیرد./ ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صد سند از آلمان هیتلری: انگیزه های جنگ جهانی دوم