رنگ‌بندی پرچمدار پوکو افشا شد/ عکس


رنگ‌بندی پرچمدار پوکو افشا شد/ عکس

دیجیاتو نوشت: گوشی‌های آینده پوکو در رنگ‌های متنوع روانه بازار می‌شود و طراحی ماژول دوربین آن‌ها تقریباً مشابه است.

پوکو به‌زودی از گوشی‌های سری X۶ به‌همراه M۶ پرو رونمایی خواهد کرد. حالا رندرهای پوکو X۶، پوکو X۶ پرو و پوکو M۶ پرو و مشخصات و قیمت دو گوشی آخر افشا شده است.

رندرها و مشخصات پوکو X۶ و X۶ پرو

در رندرها، گوشی‌های جدید پوکو در رنگ‌های متنوعی دیده می‌شوند. ظاهراً پوکو ایکس ۶ پرو در بالاترین نسخه به ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود. در پشت این دستگاه‌ها یک ماژول مستطیلی‌شکل و در جلوی آن‌ها حفره در مرکز بخش بالایی نمایشگر به چشم می‌خورد.

رنگ‌بندی پرچمدار پوکو افشا شد/ عکس

پوکو X۶

پوکو X۶ پرو به تراشه دایمنسیتی ۸۳۰۰ اولترا مجهز می‌شود و حداکثر ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. در جلوی این دستگاه نمایشگر ۶.۶۷ اینچی LTPS با رزولوشن ۱.۵K قرار می‌گیرد. ضخامت و وزن این دستگاه به‌ترتیب برابر ۸.۳ میلی‌متر و ۱۸۸ گرم خواهد بود.

رنگ‌بندی پرچمدار پوکو افشا شد/ عکس

رندر و مشخصات پوکو X۶ پرو

گوشی آینده پوکو به دوربین اصلی سه‌گانه با سنسور اصلی ۶۷ مگاپیکسلی و لرزشگیر اپتیکال مجهز می‌شود. این دستگاه همچنین دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی و ماکرو ۲ مگاپیکسلی دارد. از سایر مشخصات پوکو X۶ پرو می‌توان به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی و سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید ۱۳ اشاره کرد. این دستگاه ۳۵۳ دلار قیمت خواهد داشت.

مشخصات و قیمت پوکو M۶ پرو ۴G

پوکو M۶ پرو نمایشگر ۶.۶۷ اینچی POLED با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز خواهد داشت. قدرت این دستگاه را تراشه مدیاتک هلیو G۹۹ تأمین می‌کند که توسط ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود.

رنگ‌بندی پرچمدار پوکو افشا شد/ عکس

این گوشی هوشمند هم به یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۶۷ واتی و سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید ۱۳ مجهز می‌شود. همچنین، این دستگاه وزنی برابر ۱۷۹ گرم دارد و ضخامت آن به ۸.۳ میلی‌متر می‌رسد. پوکو M۶ پرو با قیمت ۲۴۵ دلار روانه بازار می‌شود.

این گوشی‌های هوشمند به‌زودی معرفی خواهند شد.

۲۲۷۲۲۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1855467

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دوست داری ببینی کاراکترهای باب اسفنجی 50 سال دیگه چه شکلی میشن ؟