چرخ خیاطی ژانومه یا چرخ خیاطی کاچیران؟ کدام را بخرم؟!


چرخ خیاطی ژانومه یا چرخ خیاطی کاچیران؟ کدام را بخرم؟!

در این مطلب امیردوخت می خواهیم به تفاوت های چرخ خیاطی ژانومه و چرخ خیاطی کاچیران بپردازیم. کدام را بخریم؟!

چرا باید چرخ خیاطی کاچیران بخرم؟! اصلا کاچیران بخرم یا ژانومه؟ چه خیاط باشید و چه در حرفه خیاطی فعالیت نکنید قطعا اسم چرخ خیاطی های خانگی و گلدوزی برندهای ژانومه و کاچیران به گوشتان خورده است. ژانومه و کاچیران پر فروش ترین چرخ خیاطی های خانگی به حساب می آیند و اکثر افرادی که تازه خیاطی را شروع می کنند برای خرید چرخ خیاطی، کاچیران یا ژانومه را مد نظر قرار می دهند چون خیالشان راحت است که از برندی معتبر خرید می کنند. امیردوخت در این مطلب تفاوت ماشین دوخت های این دو برند را مورد بررسی قرار می دهد تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید چون خیلی از افراد هنگام خرید چرخ خیاطی نمی دانند باید کدوم برند را انتخاب کنند ژانومه یا کاچیران؟ اگر شما هم جزء این دسته از عزیزان هستید حتما با ما همراه باشید.

شباهت های چرخ خیاطی ژانومه و کاچیران چیست؟

برند ژانومه در اصل یک کمپانی ژاپنی می باشد و تمامی چرخ خیاطی های 802، 801، 680، 672، 5000 و... ساخت ژاپن هستند و تولیدشان به 80 الی 20 سال پیش بر می گردد و این مدل ها در حال حاضر دیگر تولید نمی شوند. اما انواع این مدل ها از برند چرخ خیاطی ژانومه هنوز هم روی بورس هستند و با اینکه تولیدشان سال هاست متوقف شده است به صورت استوک خرید و فروش می شوند چون قطعات و بدنه این محصولات از جنس فلز می باشد و دارای کیفیت بسیار خوبی هستند و می توانند به راحتی انواع پارچه را دوخت بزنند و برای گلدوزی مورد استفاده قرار گیرند.

در حال حاضر چرخ خیاطی های برند ژانومه در تایوان و تایلند ساخته می شوند که از نظر ظاهری تقریبا شبیه به چرخ خیاطی های خانگی و گلدوزی برند کاچیران می باشند. ماشین دوخت های kachiran و JANOME آکبند ساخت تایوان، دارای بدنه آلومینیومی با روکش فایبرگلاس می باشند و شما عزیزان می توانید محصولات را از نمایندگی معتبری مثل امیردوخت تهیه نمایید. محصولات این برند در ایران خدمات پس از فروش خوبی دارند و قطعات به راحتی تامین می شود.

کدام یک از برندها محبوب تراند؟ چرخ خیاطی ژانومه یا کاچیران؟

چرخ خیاطی ژانومه یا کاچیران؟! کدام محبوب تر هستند؟ کاچیران اولین و تنها کارخانه تولید چرخ خیاطی در ایران می باشد و فعالیت خود را از سال 1359 آغاز نموده است. چرخ خیاطی های کاچیران به دلیل کیفیت مطلوب، قیمت مناسب و خدمات پس از فروش عالی در ایران، بسیار محبوب و پر فروش می باشند. در طی این چندسال اخیر کارایی محصولات کاچیران ثابت شده است و خیاطان و خانم های خانه دار کاچیران را برای خرید انتخاب می کنند.

چرخ خیاطی های ژانومه نیز به دلیل قدمت بالا و کیفیت اثبات شده طرفداران خود را دارند. هر دو شرکت در قیمت های متفاوت محصول تولید کرده اند تا انواع اقشار جامعه بتوانند به راحتی چرخ خیاطی تهیه نمایند. اما لازم به ذکر است بدانید که چرخ خیاطی های خانگی و گلدوزی ژانومه دارای شهرت جهانی بالاتری هستند و خیلی از دوستان تمایل دارند از برند ژانومه خرید کنند.

معرفی مدل های پر فروش چرخ خیاطی ژانومه

چرخ خیاطی های برند ژانومه به دو دسته استوک ژاپن و آکبند تایوان تقسیم می شوند. از بین استوک ها مدل های 802 و 801 که هر دو دارای بدنه فلزی، قطعات اصل ژاپن، 44 مدل گلدوزی با عرض دوخت 7 میلی متری و همچنین مدل های 672 و680 با همین مشخصات و عرض دوخت 5 میلی متر بسیار پر فروش می باشند چون به عنوان یک چرخ خیاطی خانگی قدرت بالایی دارند و کاربران می توانند انواع پارچه را بدون دردسر دوخت بزنند حتی خیلی از کارگاه های دوخت برای اجرای جادکمه مدل های نام برده شده را برای خرید انتخاب می کنند. از بین چرخ خیاطی های ژانومه ساخت تایوان مدل 808 محبوب می باشد.

چرخ خیاطی ژانومه یا چرخ خیاطی کاچیران؟ کدام را بخرم؟!

چون این چرخ خیاطی تنها ژانومه ساخت تایوان است که مانند استوک ها بدنه فلزی دارد و طراحی محصول نیز تقریبا شبیه به 802 ژاپن است و اجرای گلدوزی و انواع مختلف دوخت از طریق ژتون امکان پذیر می باشد. از بین چرخ خیاطی هایی با قیمت مناسب تر نیز مدل های 399A و 393A فروش بالایی دارند. قطعات این دو محصول متعلق به شرکت ژانومه در تایوان می باشد و مونتاژ در کاچیران صورت می گیرد. گارانتیشان نیز با JANOME است یعنی دارای 12 ماه گارانتی هستند. امیردوخت به عنوان نمایندگی ژانومه و کاچیران در غرب استان تهران پر فروش ترین سردوز خانگی را 203 ژانومه می داند.

سردوز چهارنخ 203 به دلیل کیفیت بالا، 12ماه گارانتی و قابلیت دوخت ژور طرفداران زیادی دارد. این محصول حتی به عنوان سه نخ هم قابل استفاده می باشد بنابراین اپراتور امکان دوخت انواع پارچه را دارا خواهد بود. شما می توانید در کانال آپارات امیردوخت بررسی کامل این محصول را در قالب ویدئو تماشا کنید.

معرفی مدل های پر فروش چرخ خیاطی کاچیران

کاچیران به عنوان یک کمپانی بزرگ در ایران برای انواع سطوح خیاطی و در قیمت های متفاوت چرخ خیاطی تولید کرده است. چرخ خیاطی های کاچیران طراحی ساده و در عین حال چشم گیری دارند. یکی از پر فروش ترین چرخ خیاطی های کاچیران سری رُز می باشد که بیشتر هم برای تهیه جهیزیه خریداری می شود. سری رُز دارای کاربری ساده و قیمت بسیار مناسبی است به همین دلیل فروش بالایی دارد.

چرخ خیاطی ژانومه یا چرخ خیاطی کاچیران؟ کدام را بخرم؟!

افرادی که به دنبال یک مدل پیشرفته تر می گردند و برای شخصی دوزی و شروع خیاطی چرخ خیاطی می خواهند سِری یاسمین را جهت خرید انتخاب می کنند. چرخ خیاطی های سِری یاسمین همگی مجهز به 22 مدل طرح دوخت هستند و تنها با یکدیگر یک سری تفاوت های جزئی دارند اما 393 به دلیل قدمت چندین ساله و طراحی و رنگی که دارد پر فروش تر است.

از بهترین چرخ خیاطی های کاچیران نیز می توان به سِری نیولایف اشاره کرد که طراحی اصلی آن ها از شرکت فاف آلمان گرفته شده است.

چرخ خیاطی های نیولایف دارای تعداد گلدوزی 80 طرح به بالا می باشند و افرادی که محدودیت بودجه ندارد از سِری نیولایف شرکت کاچیران یک چرخ خیاطی انتخاب می کنند که پر فروش ترینن هاشان مدل های 1129، 1139 و 1149 هستند. این سِری از چرخ های کاچیران موتور بسیار قوی دارند و حتی می توان در مزون نیز ازشان استفاده کرد.

نتیجه گیری

به طور کلی چرخ خیاطی های برند کاچیران و ژانومه پر فروش ترین چرخ خیاطی های خانگی و گلدوزی در ایران به حساب می آیند. چرخ خیاطی ژانومه دارای محبوبیت بیشتر و چرخ خیاطی کاچیران ضمانتی بلندمدت تر دارد و چون قطعات یدکی محصولاتش مثل انواع پایه ها، چراغLED و... توسط خود کارخانه kachiran ساخته می شود در دسترس تر و دارای هماهنگی بیشتری می باشند.

حتی قیمت محصولاتشان نیز تقریبا در یک سطح است. انتخاب بین محصولات هر دو شرکت به بودجه و سلیقه خریدار مربوط می شود. نکته مهم این است که حتما محصولات این دو کمپانی را به طور مستقیم از نمایندگی معتبر مثل امیردوخت تهیه نمایید که هم خرید شما با قیمت مصوب انجام شود هم خیالتان از بابت گارانتی و خدمات پس از فروش راحت باشد.

منبع : https://amirdookht.com/


چرخ خیاطی ژانومه یا چرخ خیاطی کاچیران؟ کدام را بخرم؟!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خیاطی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)