اوضاع وخیم اسرای زن فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی


اوضاع وخیم اسرای زن فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی

گزارش های رسانه ای منتشر شده از وخامت اوضاع اسرای زن فلسطینی در زندان های رژیم صهیونیستی حکایت دارد.

هیات امور اسرا و آزادگان فلسطین اعلام کرد که اوضاع اسرای زن فلسطینی در زندان الدامون رژیم صهیونیستی بسیار وخیم است.

در گزارش این هیات آمده است: تعداد اسرای زن فلسطینی در این زندان به ۷۶ تن افزایش یافته که ۴۳ تن از آن‌ها اهل غزه و ۱۸ تن اهل کرانه باختری هستند. ما بقی اسرا نیز ساکن قدس اشغالی می‌باشند.

هیات امور اسرای فلسطینی تاکید کرد: اسرای زن فلسطینی با شرایط بسیار سخت در زندان‌های رژیم صهیونیستی رو به رو بوده و ساده‌ترین لوازم زندگی روزمره از آن‌ها دریغ می‌شود.

در ادامه این گزارش تاکید شده است: تمام اسرای زن فلسطینی از دردهای شدید شکمی و کلیوی به دلیل بالا بودن میزان کلر در آب آشامیدنی و عدم ارائه خدمات پزشکی از سوی مسوولان زندان رنج می‌برند. آن‌ها نمی‌توانند به آب و غذایی که در حد مطلوب باشد دسترسی داشته باشند.

لازم به ذکر است که تعداد اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی به هفت هزار و ۸۰۰ تن از جمله ۲۶۰ نوجوان و کودک تا پایان ماه نوامبر گذشته افزایش یافته است.

چندی قبل نیز کمیته امور اسرای فلسطین اعلام کرد که اشغالگران صهیونیست فشارهای خود را بر زندانیان زندان النقب افزایش داده اند.

به نظر می‌رسد حمله اشغالگران به کرانه باختری، بازداشت بی دلیل فلسطینی‌ها و تحت فشار گذاشتن آن‌ها در زندان‌ها تلاش از سوی صهیونیست‌ها برای سرپوش گذاشتن بر شکستشان در نوار غزه باشد.

این کمیته فلسطینی تاکید کرد که زندانبان‌های رژیم صهیونیستی در زندان النقب جریان برق را به صورت کامل در این زندان قطع می‌کنند.

اوضاع وخیم اسرای زن فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی

کمیته امور اسرای فلسطین اضافه کرد: آب نیز به روی زندانیان زندان النقب قطع شده و در طول روز تنها کمتر از یک ساعت وصل می‌شود. زندانبان‌های صهیونیست همچنین وعده‌های غذایی زندانیان را کم کرده اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اسرائیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان