بازداشت مرد خارجی با انبار بزرگ وسایل سرقتی در مشهد + عکس و جزییات


بازداشت مرد خارجی با انبار بزرگ وسایل سرقتی در مشهد + عکس و جزییات

نیروهای انتظامی مشهد در ادامه عملیات ضربتی مبارزه با مالخران لوازم سرقتی،یک تبعه خارجی دیگر را دستگیر کردند که منزلش را به انبار بزرگ قطعات خودرو و دوچرخه های سرقتی تبدیل کرده بود.

به گزارش رکنا، ماموران کلانتری طبرسی شمالی مشهد در راستای ادامه طرح مقابله با مالخران و سارقان که با دستورات ویژه سرهنگ احمد نگهبان(رئیس پلیس مشهد)آغاز شده است به سرنخ هایی از یک مالخر حرفه ای و سابقه دار در منطقه خواجه ربیع رسیدند که به طور گسترده ای با یغماگران اموال مردم ارتباط داشت و آن ها را به سرقت ترغیب می کرد.

بنابراین عملیات ردزنی های اطلاعاتی به سرپرستی سرهنگ قاسم همت آبادی(رئیس کلانتری طبرسی شمالی)وارد مرحله جدیدی شد و عوامل انتظامی با انجام یکسری تحقیقات نامحسوس این مالخر سابقه‌دار را در بولوار شهید یوسف زاده شناسایی کردند.

آنان سپس با کسب مجوزهای قضایی وارد عمل شدند و به یک انبار بزرگ لوازم سرقتی در مخفیگاه این تبعه خارجی رسیدند. در بازرسی از منزل وی تاکنون12 دستگاه دوچرخه نو،10قطعه رینگ و لاستیک دوچرخه و تعداد زیادی قطعات خودرو شامل ضبط و پخش و باند و دیگر اموال سرقتی کشف شده است که تحقیقات دراین باره همچنان ادامه دارد.


بازداشت مرد خارجی با انبار بزرگ وسایل سرقتی در مشهد + عکس و جزییات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرقت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق