پایان سرقت های دزدان مسلح آبادان / همیشه کلت به دست بودند + فیلم و جزییات


پایان سرقت های دزدان مسلح آبادان / همیشه کلت به دست بودند + فیلم و جزییات

حوادث رکنا: رئیس پلیس شهرستان آبادان از دستگیری 2 نفر سارق خودرو و کشف اموال مسروقه به ارزش 15میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش رکنا، سرهنگ کیومرث کشوری رئیس پلیس آبادان در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی رکنا گفت: در پی تماس تلفنی یکی از شهروندان مبنی بر سرقت خودروی جک در یکی از نقاط شهرستان در غالب خرید خودرو در غالب ارتباط گیری از برنامه دیوار، موضوع جهت شناسایی سارقان در دستور کار پلیس آگاهی آبادان قرار گرفت.

وی افزود:کارآگاهان پلیس آگاهی با تحلیل اطلاعاتی 2 نفر سارق را در یکی از نقاط شهرستان شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کردند.

رئیس پلیس آبادان خاطرنشان کرد:در بازرسی از محل اختفای متهمان تعداد یک قبضه کلت کمری جنگی به همراه فشنگ مربوطه 2 دستگاه خودرو (جک و پژو پارس) سرقتی به همراه 3 جفت پلاک مسروقه، 6 عدد تلفن گوشی همراه با 20 عدد سیم کارت که در معاملات از آن استفاده میشد کشف وضبط شد.

سرهنگ کشوری بیان داشت متهمان در بازجویی با ماموران پلیس آگاهی به یک فقره سرقت مسلحانه خودرو خودرو و 6 فقره سرقت عادی خودرو و پلاک خودرو معترف شدند، طبق اعلام کارشناسان ارزش ریالی اموال مکشوفه 15 میلیارد ریال برآوورد شد که تحویل مالباخته ها گردید ومتهمان برای تحقیقات تکمیلی در اختیار پلیس آگاهی آبادان قرار گرفته اند.

علی رنجکش


پایان سرقت های دزدان مسلح آبادان / همیشه کلت به دست بودند + فیلم و جزییات

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرقت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان