دستور بن گویر برای کاهش غذای زندانیان فلسطینی


دستور بن گویر برای کاهش غذای زندانیان فلسطینی

وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی به مسئولان زندان‌های اسرائیل دستور داد میزان غذای اسرای فلسطینی که در عملیات ۷ اکتبر دست داشته‌‌اند را کاهش دهند.

«ایتمار بن گویر »، وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی می‌گوید به کمیسیونر خدمات زندان‌های اسرائیل دستور داده میزان غذای اسرای فلسطینی که در عملیات 7 اکتبر دست داشته‌‌اند را کاهش دهد.

«بن گویر» با انتشار تصویری در شبکه ایکس که مدعی است فهرست غذای ارائه شده به زندانیان را نشان می‌دهد مسئولان زندان را به اخراج در صورت عدم اجرای دستوراتش تهدید کرد.

او در ایکس نوشت: «هر کس دستور من برای کاهش دادن همه انواع غذاهای گوشتی به قاتلان نخبه (حماس) را نادیده بگیرد و اجازه دهد آنها از فهرست غذایی غنی و گوشتی مثل اینکه نشان داده شده استفاده کنند، در حالی که گروگان‌های ما در غزه روزانه نصف نان می‌خورند صلاحیت اینکه حتی یک روز دیگر بر سر کار بماند را ندارد. ما باید اداره زندان‌ها را اصلاح کنیم.»

دستور بن گویر برای کاهش غذای زندانیان فلسطینی

بن‌گویر رئیس حزب راست افراطی «قدرت یهودی» است. او پیش از این هم بارها مواضعی برای انسان‌‌زدایی از مردم فلسطین اتخاذ کرده است. وی یکی از مخالفان ارسال کمک‌های بشردوستانه به غزه است و آبان‌ماه سال جاری گفت: « این اشتباه است که وقتی هنوز به شهرهای ما حمله موشکی می شود، ما اجازه دهیم کمک های بشردوستانه وارد غزه شود. تا وقتی اسیران آزاد نشده اند، هیچ کمکی نباید به غزه وارد شود.»

او همچنین با اشاره به اینکه کابینه اسکاتلند از پذیرش پناهجویان غزه خبر داده گفت: «می‌خواهید زنان و بچه های آنها را به کشورتان ببرید! حماس در حال نابودی است. ما کاری به مسائل بشردوستانه نداریم.»

حزب افراطی «قدرت یهودی» تندترین مواضع را نسبت به فلسطینی‌ها دارد. بن‌گویر چند سال پیش خواستار اخراج همه عرب‌های ساکن سرزمین‌های اشغالی از این مناطق شده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اسرائیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ خلاصه بازی تاتنهام 2 - آرسنال 3