روز 88 طوفان‌الاقصی/ تشدید حمله‌های زمینی، هوایی و دریایی علیه غزه


روز 88 طوفان‌الاقصی/ تشدید حمله‌های زمینی، هوایی و دریایی علیه غزه

تشدید حمله‌های هوایی، زمینی و دریایی علیه سراسر نوار غزه و هدف قرار گرفتن عناصر صهیونیست در کرانه باختری از جدیدترین اخبار مربوط به تحولات فلسطین است.

روز 88 طوفان‌الاقصی/ تشدید حمله‌های زمینی، هوایی و دریایی علیه غزه

به گزارش راهبرد معاصر، در حالی که حمله‌های همه جانبه علیه نوار غزه از سوی رژیم صهیونیستی شدت گرفته است بارش باران و وزیدن بادهای شدید باعث شده اوضاع آوارگان فلسطینی که در چادر زندگی می‌کنند وخیم‌تر شود.

جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی مانند روزهای گذشته بخش‌های مختلف نوار غزه را زیر آتش حمله‌های خود قرار دادند به طوری که این حمله‌ها طی ساعت‌های بامداد و صبح امروز ادامه داشته است.

بخش‌های جنوبی نوار غزه شاهد این حمله‌های وحشیانه بوده است.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی ساعت‌های گذشته به شدت مرکز و شرق شهر خان یونس واقع در جنوب نوار غزه را بمباران کردند.

شدت گرفتن حمله‌های زمینی، هوایی و دریایی علیه نوار غزه

توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی نیز حمله‌های خود را علیه بخش‌های مختلف نوار غزه از جمله محله‌های شمالی شهر خان یونس واقع در جنوب این باریکه از سرگرفت. شمال اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه نیز شاهد این حمله‌های توپخانه ای رژیم صهیونیستی بود.

قایق‌های جنگی این رژیم نیز به صورت گسترده استان مرکزی نوار غزه را هدف حمله‌های خمپاره‌ای خود قرار دادند.

همزمان با تشدید این حمله‌های همه جانبه علیه بخش‌های مختلف نوار غزه بارش باران و وزیدن بادهای شدید باعث شده چادرهای آوارگان فلسطینی در اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه تخریب شوند.

نبرد شدید مقاومت با اشغالگران در محورهای شمال و شرق غزه

این در حالی است که خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد درگیری‌های سنگینی میان عناصر اشغالگر و رزمندگان فلسطینی در محورهای مختلف شمال نوار غزه در جریان است.

بر اساس گزارش رسانه‌های خبری درگیری‌های شدیدی میان دو طرف در محله‌های التفاح و الدرج واقع در شرق شهر غزه طی ساعت‌های گذشته به وقوع پیوسته است.

حمله متجاوزان به خانه‌های ساکنان کرانه باختری

از سوی دیگر گزارش‌های رسانه‌ای حاکی از آن است که عناصر ارتش رژیم صهیونیستی طی ساعت‌های گذشته به شهرهای مختلف کرانه باختری از جمله جنین حمله کردند.

همزمان با یورش این اشغالگران به جنین صدای یک انفجار گسترده در این منطقه به گوش رسید.

شدت گرفتن حمله‌های زمینی، هوایی و دریایی علیه نوار غزه

خانه‌های مسکونی فلسطینی‌ها در محله الحواشیین واقع در اردوگاه جنین شاهد یورش عناصر اشغالگر بوده است. شبکه الجزیره گزارش داد که همزمان با یورش اشغالگران به اردوگاه جنین برق این اردوگاه قطع شد.

عناصر ارتش رژیم صهیونیستی به شهر الظاهریه واقع در جنوب استان الخلیل و شهر قلقیلیه نیز حمله کردند. در جریان این یورش‌ها یک جوان فلسطینی در شمال کرانه باختری به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست زخمی شد.

اردوگاه‌های الجلزون واقع در شمال رام الله و عین السلطان در شهر اریحا نیز شاهد حمله عناصر صهیونیست بودند./ مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اسرائیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ چهره شوکه کننده بازیگر نقش الیور توئیست در 72 سالگی