سامانه رتبه‌بندی بسته شده؛ سوال دارید از اینجا بپرسید


سامانه رتبه‌بندی بسته شده؛ سوال دارید از اینجا بپرسید

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: اگر مشخص شد موضوعی در رتبه‌بندی مغفول مانده یا به سند جدیدی برسیم، به طوری که معلوم شود ما دچار خطا شده‌ایم، آن را بررسی می‌کنیم.

علی فرهادی سخنگوی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: سامانه اعتراض به رتبه‌بندی به‌تازگی بسته شده است، اما اگر فردی سوالی در این زمینه دارد، می‌تواند آن را در سامانه گفتگو مطرح کند تا کارشناسان به آن پاسخ دهند.

به گزارش ایرنا، وی این پرسش‌ها و ابهام‌ها را شامل موضوعاتی دانست که مغفول مانده یا در چارچوب اعتراضات به مدرکی رسیدگی نشده است.

فرهادی توضیح داد: سامانه گفتگو به سوال معلمان پاسخ می‌دهد. اگر فرد از پاسخ ارائه‌شده قانع نشد و باز هم ابهام داشت، می‌تواند بار دیگر در سامانه سوال خود را مطرح کند.

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش یادآور شد: اگر مشخص شد موضوعی در رتبه‌بندی مغفول مانده یا به سند جدیدی برسیم، به طوری که معلوم شود ما دچار خطا شده‌ایم، آن را بررسی می‌کنیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه پیش‌تر اعلام شده بود اگر فردی اعتراض به رتبه‌بندی را ثبت نکرده باشد دوباره برای ثبت اعتراض به او فرصت داده می‌شود، گفت: این موضوع مربوط به معلمان جدید است که به‌تازگی کار خود را آغاز کرده‌اند و براساس آیین‌نامه رتبه‌بندی به‌تدریج مشمول رتبه‌بندی می‌شوند، بنابراین ناظر به اعتراضات معلمان نیست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خداحافظی معلم با دانش آموزان