دزدی ستاره جنجالی پرسپولیس از اشکان دژاگه


دزدی ستاره جنجالی پرسپولیس از اشکان دژاگه

اشکان دژاگه در مصاحبه با عادل فردوسی‌پور از دزدیده شدن ساعتش توسط آنتونی استوکس گفت.

دزدی ستاره جنجالی پرسپولیس از اشکان دژاگه

به گزارش راهبرد معاصر؛ اشکان دژاگه بازیکن سابق تیم ملی در مصاحبه با عادل فردوسی پور از اتفاقی عجیب پرده برداشت. او که زمانی در تراکتور بازی می کرد ماجرای دزدیده شدن ساعتش توسط آنتونی استوکس را برای فردوسی پور تعریف کرد.

دژاگه ماجرا را اینگونه توضیخ می دهد: «ما چند روزی استراحت داشتیم و خبری از بازی های لیگ نبود، مسعود شجاعی پیش من آمد و گفت استوکس می خواهد به دبی برود و گفته ساعت هایش را در دوبلین جا گذاشته و برای این سفر یک ساعت تو را قرض می خواهد. منم به این خاطر که استوکس هم تیمی من است و حالا قرار است سه روز دیگر برگردد ساعت گران قیمتم را به او قرض دادم. او به دبی رفت و دیگر برنگشت. او با تراکتور قرارداد داشت و مدیران باشگاه هم به او از پشت تلفن پول نشان دادند و با کلک و حقه او را به تبریز برگرداندند. وقتی برگشت تبریز ازش خواستم ساعت را بهم بدهد که گفت با خودش نیاورده. بعد از مدتی گفت که پدر و خواهرش به ایران می آیند و آنها ساعت را می آوردند اما آنها هم آمدند اما ساعتی همراه آنها نبود. من برای اینکه بتوانم به ساعتم برسم پاسپورتش را ضبط کردم و از آنها خواستم تا ساعتم را به یک شخص رستوران‌دار در ایرلند برسانند. مادر استوکس ساعتم را به آن شخص رساند و او پس از مدتی در سفر به ایران ساعتم را برگرداند.

گفتنی است استوکس پس از جدایی از تراکتور به پرسپولیس پیوست و تنها چند بازی برای سرخپوشان به میدان رفت و از این تیم هم جدا شد./ خبرورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیری/همه از خنده رفتند روی هوا + فیلم