کمالوندی: شهید سلیمانی مرد میدان و دیپلماسی بود


کمالوندی: شهید سلیمانی مرد میدان و دیپلماسی بود

اقتصادنیوز : سخنگوی سازمان انرژی اتمی گفت که همراهی و همکاری سردار شهید سلیمانی طی حیات خود برای نزدیکی و هم افزایی «میدان» و «دیپلماسی» قابل تقدیر و ماندگار است.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا ، ​«بهروز کمالوندی» معاون امور بین‌الملل سازمان انرژی اتمی با اشاره به چهارمین سالگرد شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: این قهرمان بزرگ نابغه‌ای است که در طول تاریخ کشور بی‌نظیر و ماندگار خواهد بود.

وی شهید سلیمانی را قهرمان مبارزه با تروریسم و تروریسم بین‌المللی به ویژه آمریکا دانست.

خبر مرتبط
تصویر پدر و مادر شهید حاج قاسم سلیمانی

به‌مناسبت چهارمین سالگرد شهادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تصویر دیده نشده ای از پدر و مادر حاج قاسم سلیمانی را ببینید.

۱۳ دی ۱۴۰۲

کمالوندی اظهار کرد: همه مردم ایران این شهید بزرگوار را به خوبی می‌شناسند و در بزرگداشت ایشان و تشییع ماندگار ایشان در تهران و شهرهای دیگر حق مطلب را ادا کردند.

سخنگوی سازمان انرژی اتمی خاطرنشان کرد: سردار شهید سلیمانی طی دوران حیات خود نه تنها به میدان بلکه به دیپلماسی کشور هم کمک کرد چراکه این دو مقوله با هم هم‌افزایی دارند، به این معنا که اگر در میدان پیروز باشید در دیپلماسی دست برتر را دارید در عین حال آثار پیروزی در «میدان» به مراتب مهمتر از آثار پیروزی «دیپلماسی» است.

خبر مرتبط
پیام سید عمار حکیم در سالگرد شهادت سردار سلیمانی و ابومهدی

اقتصادنیوز:رهبر جریان حکمت ملی عراق بر وفاداری به آرمان‌های شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس تاکید کرد.

۱۳ دی ۱۴۰۲

وی با اشاره به نقش سردار شهید سلیمانی در منطقه و مقابله با تروریسم داعش گفت: او تروریسم داعش را از منطقه ریشه‌کن کرد و این نفعی است که همه ملت‌های منطقه بردند و امیدواریم همان قدر که ما قدر این شهید را می‌دانیم، ملت های دیگر در منطقه هم قدر او و تلاشش را بدانند.

کمالوندی خاطرنشان کرد: با اتفاقاتی که در این مدت در فلسطین شاهد هستیم، نشان می دهد استاندارد دو گانه‌ای که کشورهای غربی به ویژه آمریکا در رابطه با تروریسم قائل هستند چهره آنها را بی پرده نشان می دهد و مظلومیت شهدایی مثل شهید سلیمانی را بیش از پیش برای همگان نشان می‌دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا