معلمان و فرهنگیان بخوانند | جزئیات جدید ثبت اعتراض به رتبه بندی معلمان


معلمان و فرهنگیان بخوانند | جزئیات جدید ثبت اعتراض به رتبه بندی معلمان

معاون وزارت آموزش و پرورش گفت: در سامانه گفت‌وگو به سؤالات معلمان درباره رتبه‌بندی پاسخ می‌دهیم و اگر مشخص شود که در بررسی اعتراضات دچار خطا شدیم، قطعاً بررسی خواهیم کرد.

طبق گفته مسئولان وزارت آموزش و پرورش ، «فرآیند بررسی اعتراضات رتبه‌بندی معلمان به اتمام رسیده است، رتبه‌های جدید به معلمان اعلام و معوقات مربوط به افزایش رتبه با حقوق آذر ماه معلمان پرداخت شد.»

با این حال برخی معلمان نسبت به نتیجه اعتراض خود گلایه دارند یا اینکه می‌گویند نتوانسته‌اند برخی موارد مانند 20 امتیاز مربوط به دانشگاه تربیت معلم را ثبت کنند بنابراین خواهان تعیین فرصت مجدد برای ثبت اعتراضات هستند.

با وجود درخواست برخی از معلمان، مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش مدتی قبل اعلام کرد که همه اعتراضات رتبه‌بندی معلمان رسیدگی و سامانه اعتراضات هم بسته شده است و اعتراض جدید پذیرفته نخواهد شد و در سامانه گفت‌وگو به سؤالات پاسخ داده می‌شود.

در همین ارتباط علی فرهادی؛ معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش درباره بسته شدن سامانه اعتراضات و سازوکار فعالیت سامانه گفت‌وگو عنوان کرد: اعتراضات معلمان به‌تازگی جمع‌آوری شد به همین دلیل هم‌اکنون سامانه اعتراضات معلمان بسته شده است اما اگر فردی سؤالی دارد، می‌تواند سؤالات خود را در سامانه گفت‌و‌گو مطرح کند و ما به‌تدریج به همه پرسش‌ها پاسخ می‌دهیم.

وی افزود: سامانه اعتراضات بسته شده است اما اگر فردی پرسشی دارد در سامانه گفت‌وگو به آن پاسخ می‌دهیم یعنی اگر در مواردی مشکلاتی وجود دارد، موضوعی مغفول مانده یا در چارچوب اعتراضات به مدرکی رسیدگی نشده است در سامانه گفت‌وگو هم می‌تواند مشخص شود و به آن رسیدگی می‌کنیم.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ادامه داد: اگر معلمی در حوزه رتبه‌بندی ابهام یا مشکلی دارد، سؤال خود را در سامانه گفت‌وگو مطرح می‌کند و ما به آن پاسخ می‌دهیم؛ اگر فرد از پاسخ داده‌شده، قانع نشد و باز هم ابهام داشت، مجدداً از ما در سامانه سؤال می‌پرسد.

فرهادی گفت: اگر برای ما مشخص شد موضوعی مغفول مانده است آن را بررسی می‌کنیم و اگر در چارچوب اعتراضات ثبت‌‌شده و نه اعتراضات جدید به سندی برسیم، این موارد بررسی می‌شود.

وی در پاسخ به این مطلب که "پیش از این اعلام کرده بودید اگر فردی نسبت به ثبت اعتراض خود به رتبه‌بندی اقدام نکرده باشد، مجدداً برای ثبت اعتراض به او فرصت خواهیم داد"، گفت: منظورم معلمان جدید است که براساس آیین‌نامه رتبه‌بندی به‌تدریج مشمول رتبه‌بندی می‌شوند و ناظر به اعتراضات نیست و ناظر به شروع معلمی و آیین‌نامه رتبه‌بندی است.

فرهادی یادآور شد: اگر در چارچوب اعتراضات به اعتراض فردی رسیدگی شده است اما سؤال و ابهام دارد، می‌تواند در سامانه گفت‌وگو مشکل خود را بنویسد و اگر مشخص شود که ما دچار خطا شدیم بررسی خواهیم کرد اما برای افرادی که در فرصت تعیین‌شده اعتراض خود را ثبت کرده‌اند و نه برای اعتراضات جدید.

معلمان می‌توانند به سامانه my.medu.ir قسمت «نتیجه رتبه‌بندی» مراجعه و به‌روی دکمه گفتگو کلیک کنند.

معلمان و فرهنگیان بخوانند | جزئیات جدید ثبت اعتراض به رتبه بندی معلمان

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان