افزایش قیمت طلا و سکه در معاملات امروز‌


افزایش قیمت طلا و سکه در معاملات امروز‌

قیمت انواع سکه و طلا در معاملات امروز سیزدهم دی، نسبت به روز معاملاتی گذشته، کمی افزایش یافت.

افزایش قیمت طلا و سکه در معاملات امروز‌

به گزارش راهبرد معاصر، دلار امروز در مرکز مبادله ارز و طلا در بخش اسکناس، ۴۲ هزار و ۹۳۰ تومان و در بخش حواله‌ ۳۹ هزار و ۲۶۹ تومان کشف قیمت شد‌.

دلار در ‌‌صرافی‌ها امروز در زمان تنظیم گزارش، به نرخ ۴۲ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری و با نرخ ۴۳ هزار و ۱۳۵ تومان فروخته شد.

همچنین ‌یورو امروز در صرافی‌ها با نرخ توافقی به قیمت ۴۷ هزار و ۴۰ تومان معامله شد، اسکناس درهم امارات ۱۱ هزار و ۶۸۹ تومان ارزش‌گذاری شد.

بررسی میدانی بازار ارز نشان می‌دهد‌،‌ دلار آزاد امروز توسط دلالان مقابل صرافی‌ها ۵۰ هزار و ۱۳۰ تومان معامله شد؛ معاملات دلار در بازار غیررسمی طی یک دو هفته گذشته کاهشی بوده است، در جریان معاملات امروز نرخ دلار در بازار با افزایش روبرو شد.

امروز در میدان فردوسی سکه طرح قدیم‌‌ با به نرخ ۲۶ میلیون و ۶۹۵ هزار تومان داد و ستد شد، همچنین سکه تمام بهار آزادی طرح جدید نیز به قیمت ۲۹ میلیون و ۸۹۵ هزار تومان معامله شد.

نیم سکه در بازار با به نرخ ۱۶ میلیون و ۱۴۰ هزار تومان داد و ستد شد، ربع سکه به قیمت ۱۰ میلیون و ۷۴۵ هزار تومان عرضه شد؛ همچنین هر سکه یک گرمی به نرخ ۶ میلیون تومان معامله شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار امروز ۲ میلیون و ۵۴۰ هزار تومان در هر گرم قیمت‌گذاری شد‌،ه مچنین امروز هر مثقال طلای ۱۸ عیار‌، ۱۱ میلیون و ۱۰ هزار تومان نرخ‌گذاری شد؛ نرخ طلای آب شده نیز هر مثقال ۱۰ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان بوده است.

در حال حاضر هر اونس طلا (معادل ۳۱.۱۳۲گرم)، با کاهش ۳ صدم درصدی، ۲۰۵۴ دلار است./ فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ارز و طلا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رئیسی دستور داده تا 3 میلیارد یورو در اختیار نیرو‌های مسلح قرار داده شود